lördag 9 maj 2009

Passerat 5000 besök!!!


En milstolpe till av flera miljoner milstolpar som har jag har kvar på jorden. Härligt!! Jag vill tacka er trogna läsare som känner mig eller inte känner mig för att ni tycker om att läsa det jag skriver och återkommer. Det gör det mycket roligare att skriva när någon läser det jag skriver det förstår ni väl? En stor kram till er alla!


Efter deekshakvällen igår var jag alldeles sprittig och spattig och kunde inte somna fast jag kollade tv:n till efter 23. Men vi hade en härlig stund vi 8 som mediterade och dansade tillsammans denna kväll.


Idag har jag jobbat på förmiddagen som kontaktperson sedan mötte jag Felicia min älskade unge som är hemma och grattar sin pappa Patrik på 45 årsdagen och lyckligtvis förärade mig med en hel lördag denna helg. Vi sammanslöt på Södra Esplanadens loppis där vi även skulle möta Frida och gullungen Astrid. Själv hann jag inte göra några fynd men både Frida och Felicia fyndade.


Jag är mer inne på att sortera ut just nu och har sorterat ut halva garderoben idag och igår och nu ska jag klädvårda det som är kvar. Med min tur så var tvättstugan ledig precis när jag klädvårdar så här en lördag eftermiddag/kväll. Kanske lyckas vi till och med lägga upp något på tradera ikväll tidsoptimistisk som jag är.


Innan vi gick skiljda vägar från Astrid och Frida tog vi en lång fika och mysig fika på Patisseriet. Sedan inhandlade vi lite ätbart eftersom mitt kylskåp fortfarande inte fått påfyllning så här långt.


Imorgon drar jag iväg till Hammenhög och går första steget i Access som heter Bars class. Det ser jag verkligen fram emot och jag ska samåka med min vän Paul. Härligt att ha trevligt sällskap hela vägen till Hammenhög så det ser ut som jag kör Felicia in och parkerar bilen där och sedan reser vidare med Pauls bil denna arla söndag morgon.


Nu ska jag laga Tex Mex till mig och dottern för vi behöver mer energi för att orka fortsätta klädsorterandet och klädvården. Lite senare tar vi nog och ser en film Felicia fyndade på loppisen.


Så ha en fortsatt härlig vårkväll därute eller vad det nu är när du läser detta.

Inga kommentarer: