onsdag 29 juli 2009

Ännu juli och sommar


Idag har jag skickat mail om Kacies kurser till över 1000 personer, haft en behandling, övningskört till Joakim med Felicia som för första gången körde på 90 väg. Det gjorde hon bra även om cirkulationsplatser är en konst för nybörjare. Det var härligt att träffa brorsbarnen en liten stund och samtala med de vuxna lite om våra gemensamma erfarenheter av att resa till USA.

Vädret är härligt och alldeles strax kommer min vän Daniel och vi ska byta Bars, han är mer intresserad av Access Conscioussness så kanske vi hinner ta en kopp kaffe på stan innan. Ingen utefika ännu för min del idag mest jobb så här långt. Felicia ska även hon hänga med på Kacies Barsutbildning den 7 augusti och vi blir ett härligt gäng. Ska du inte vara med?

Access handlar för mig om att kunna ta emot och våga och vilja välja. Ja bara kunna ta emot livet vad det än är - samtidigt som det är skoj att leva det - ha en kropp att njuta i och av och tankeförmåga att skapa eller generera det liv man önskar.

Min hemsida går inte att uppdatera just nu och det har jag svårt att ta emot eftersom jag vill in och skriva allt om Accesskurserna där NU!!! Men, men, tålamod sägs vara en dygd som jag nästan tappat bort igen, men okey då.




Jag fick fribiljetter till "Sitt still i båten" av en fin vän, så Mia och jag reste till Marsvinsholm och Ystads teatersällskap gjorde sitt bästa för att roa oss i härligt väder. Tyvärr glömde jag kameran och mobilen klarade inte så bra av fotografera annat än stillastående ting så jag fotade de otroligt vackra sommarängarna på Österlen istället.

Det är ganska lugnt med behandlingar just nu, men pappa hälsar jag på var 14:e dag och vi bygger pussel och äter lunch. Nästa gång ska jag nog försöka göra hans bars igen för det gillade han. Övningskörning med Felicia nästan varje dag minst en gång om dagen och en massa Access tänk är det.

Nej, nu kom Daniel så nu ska vi ta en Latte Machiatto, åtminstone jag, innan vi byter bars.

Ha det bäst i sommaren!

Inga kommentarer: