tisdag 28 juli 2009

Livet!

Livet går i blixt och dunder takt. Jag hinner knappt med och hinner inte blogga så värst mycket tyvärr. Vi har varit hemma i en vecka och det jag tänkte göra för en vecka sedan har jag inte gjort men en massa annat. Blommorna får mer vatten när jag är borta än hemma så imorgon får det verkligen bli av eller egentligen idag eftersom det redan blivit den 28:e nu ser jag.


Jag har hittat 2 nya hyresgäster till hösten 1 från Tyskland och en från Thailand, hittat mig en älskare som tar han om mig så väl och i några dagar hjälpt mig att förbruka tid på kroppsliga och själsliga nöjen, övningskört en massa med Felicia och agerat kontaktperson vid behov.

Snart kommer Kacie Crisp till Lund kolla henne på Youtube HÄR. Redan den 6-11 augusti...
Vet du om att Kacie kommer till Sverige den 6 augusti och håller ett intro om "How to have all SEX and MONEY that you want" klockan 18.30- 20.30 i Lund. Kostnad 300 kronor.


Min mobiltelefon är lagad och jag är otroligt nöjd med den som ny faktiskt!


Så lite mer uppdateringar kommer snart, tålamod, tålamod....


What are the infinite possibilities?

Inga kommentarer: