måndag 13 juli 2009

Kursens 4:e dag

Så intensivt och lärorikt eller ska jag kalla det tankeväckande/ändrande. Igår pratade vi om hur vi når andra människor och hur vi sprider Consciousness till fler. Gary Douglas och Dain Heer gör ett fantastiskt arbete inspirerande oss och igår hade vi en dynamisk kvinna Wendy Loveheart som är välkänd coach här i USA och snart kommer ut med en bok. Vilken inspiration!

Felicia sitter utanför kurslokalen och pluggar, msn:ar eller läser något kul. På lunchen tar vi oss ofta ner till stranden och sitter i solen när vi äter något lite enkelt. Kursen är så intensiv så att vi somnar nästan allihop till klockan 10. Vi är 7 personer som delar hus Kacie Crisp, en tjej från Canada och en från Colombia och så är vi 4 från Sverige inräknat Felicia. Ett härligt gäng det sjungs och skrattas en massa både på våra bilturer och frukostar. Snart kommer ett gäng fascilitators till Sverige.

Jag har vaknat kl. 5 mina 3 första dagar i Usa så igår sov jag ända till 7 och fick duscha sist och blev utan frukost inte för att det gjorde något då jag lånade både huvudvärk och illamående från någon annan halva denna dag. . Så jag åt pommes frites till lunch. På kvällen efter kursen var det en smyckevisning av en designer och smyckekonstnär AUTORE, enormt vackra och kostsamma smycken och det bjöds på champagne och jordgubbar och sedan köpte vi hem varsin pizzaslice innan vi ramlade i säng allihop helt slut.

Idag vaknade jag strax före sex före alla andra - pigg och glad - ja väldigt välmående. Bokade hotell i San Fransisco 4 stjärnor fick det bli då det var ganska väldigt mycket fullbokat. Jag har även beställt flygbiljeter så inget mer tåg och bussande till eller från LA här. Eftersom vi får skjuts med Kacie Crisp till San Fransisco. Nej nu går bilen till kursen från vårt fantasirika och fantastiska hus i bergen.

See you soon!

Inga kommentarer: