måndag 6 juli 2009

Räknar ner...


1 hel dag kvar och 2 korta nätter. Jag har en distans healing kl 06.00 imorgon så jag får ställa klockan. Idag har jag bytt Bars med Paul och sedan tog vi en fika i solen på Waynes Coffeé. Äppelkaka till lunch efter mannagrynsgröt till frukost. Felicia tillbringar dagen i Malmö med sin far och jag pysslar och fikar idag. Maja ville också träffas och jag besökte Waynes Coffeé en andra gång idag och sedan gick jag in på Chic o Chic. Där de sålde en härlig klänning till halva priset men jag kunde inte bestämma mig utan smakråd. Så om jag ska köpa den finns den kvar imorgon på ett återbesök med Felicia.


Idag är det så dags för förhandsvisningen av "Sommaren med Göran". Felicia, jag och Mia ska återigen göra ett försök att se filmen vi missade förra måndagen då den inte visades. Det börjar bli dags att packa. Imorgon är jag väldigt uppbokad så strykbrädan borde kliva fram nu direkt i sällskap av strykjärnet. Nu är himlen grå och allt nedregnat utomhus. Kanske hinner Felicia och jag övningsköra idag... det blir ju ett långt uppehåll när vi är i USA.


Igår firade vi med några av mina syskon och föräldrar Felicias 20 års dag. Vi bjöd på salladsbuffé och jordgubbstårta med "köpekakor". Alla verkade nöjda. Framförallt var Felicia nöjd och glad. Jag hann jobba som kontaktperson på morgonkvisten och vi matade fåglar i stadsparken bla.


Loppisen i Simrishamn gick strålande. Vi hade kanonsoligt väder och den soligaste platsen så det blev mycket sol på huden denna dag. Jag är fortfarande partiellt röd. Jag sålde nästan bara kläder som jag sorterat ut och kom upp i väldigt nära 1000 kronor i försäljning. Så härligt att byta utsorterat mot pengar som jag kan kan handla insorterbart i garderoben eller annat kul för.


How does it get any better than this?

Inga kommentarer: