lördag 8 augusti 2009

Access Foundation


Kursdags! Igår var det Bars class och till min stora glädje ville både Felicia och Johny hänga med och lära sig och jag ser verkligen fram emot att byta Bars med dem båda.


Det var en härlig dag och otroliga skiften skedde hos mig faktiskt. Jag kände mig öppen och känslig och lyckades faktiskt känna något likt förälskelse och det är första gången på mycket mycket länge. What else is possible?


Intro kvällen vi hade gick strålande ett 20-tal människor kom och lyssnade och 5 bestämde sig för att gå Barsklassen där vi var totalt 20 stycken som lärde och fördjupade oss inom hur man ger Bars. Nu är vi ett 50-tal i Södra Sverige som kan ge Bars.


Efter Barsklassen igår tog vi iväg till asiatisk restaurang på Mårtenstorget jag, Felicia, Johny och Kacie för en utomhus middag efter lyckat förvärv. Härligt att avsluta denna dag med att vara ute och vandra på Lunds gator.


Så idag har Kacie Crisp guidat oss igenom våra frågor och en bit in i Foundation boken och vilka clearingar som sker. Det var en intensiv dag. Så häftig och omvälvande. Nu sitter både Kacie och jag vid våra datorer och fixar allt ogjort och lite till...


Alla ni som inte har haft möjlighet att vara med på dessa kurser har möjligheten att boka in att gå kurserna för mig i oktober då jag planerar att hålla dem någonstans i Lundatrakten. Jag hoppas jag får se dig där då!! What are the infinite possibilities?

1 kommentar:

HeleneW sa...

Hej!
Det var otroligt härligt med Bars! Har för första gången utfört en Bars och ja, fantastiskt! Känns i hela kroppen, en sån där skön, avslappnad känsla. Mejlar du när det är dags för fortsättningen i oktober?

Helene i Barsebäck