fredag 14 augusti 2009

Wow

Livet...
Ena dagen inget att skriva alls och andra dagen flera dagar jag vill berätta om och det blir såååå långt ja nästan alldeles för långt ;-)

Kurserna är slut och med min stora tur blev jag inbjuden att gå mer i Köpenhamn så då blev det till att omstrukturera lite i almanackan igen. Sedan 4 förfrågningar om en personlig Reconnection och när kan jag då? jo i vecka 35 - är det höst på gång?

Idag börjar Malmöfestivalen och Mia ville ha mitt sällskap men jag har redan lovat bort mig till Johny så det får bli tisdag kväll efter Access kurserna i Köpenhamn och precis innan resan till Marys och Ciarans bröllop på Irland.

Min syster Fanny fyller 34 år idag. Grattis älskade du! Jag fick ju dig i 10-års present och du kommer alltid att vara mycket speciell för mig underbaraste syster.

Så efter Kacies bragd på Bars klass, Foundation och Level 1 i Lund en urhärlig kurs - lite ledigt. Jag kommer närmare och närmare att bli en fascilitator och att hålla dessa 3 kurser själv för var dag som går och i slutet av september är jag så äntligen klar.

På onsdagen tog jag, Felicia och Kacie ut på Österlen och kollade in Kiviks musteri och kungagraven. Kacie är lite svag både för gamla stenar och svensk cider. Felicia övningskörde en massa denna dag och gör det riktigt bra. Kacie gjorde lite clearingsprocesser under lunchen på Felicia ang bilkörning då vi åt på Restaurang Kärnhuset i solen. Gott och härligt!




Efter stenar i Kivik styrde vi kosan mot Ale stenar i Kåseberga. Där är verkligen vackert, ett riktigt svenskt sommarminne speciellt när solen skiner och det är vatten åt flera håll. Vi reste via Ystad och klarade hela dagen att parera oss för regnskurarna. Kacie gillar Wallander så vi letade efter kännetecken från filmen tog en efterlängtad kaffe på ett härligt chokladställe innan Felicia körde till Svågertorp där tåget gick till nästa äventyr för Kacie som blir i Köpenhamn och är ytterligare en 5 dagars kurs.



Min far fyller 77 på måndag men då passar det varken mig eller Felicia att gratulera så igår tog vi båda sommarkortet till Helsingborg med paketer och tårta. Grattis PAPPA!

På måndag tar Felicia till Göteborg, nu är dags för allvaret igen... universitetsstudier.

Jag älskar mitt liv och jag gör allt jag kan för att generera mer i mitt underbara liv. Vilka är de oändliga möjligheterna?

Inga kommentarer: