söndag 30 augusti 2009

Helgsummering


Lördag och kontaktperson på morgonen och sedan en Reconnection innan helgledighet inföll kl 13.00. Fest på torget och en massa människor överallt. Maja och jag promenerade till Botaniska Trädgården och mötte ett brudpar på vägen och sedan var det ett fint bröllop i Botan som vi stod och kikade på en lång stund. Både Maja och jag var ordentligt trötta denna lördag berättade vi för varandra - ett märkligt sammanträffande.


På kvällen kom Jesper på besök och gjorde MTV SS på mig i lite drygt 2 timmar efter att vi ätit lite på Hercules innan. Underbart härligt och mitt humör blev bättre och kroppen blev piggare och gladare efter behandlingen. Detta vill jag göra om. Innan Jesper gick hem fick han lite Reconnective healing som blev jättestarkt. KUL!!


Jag får verklighetsfrämmande och manipulativa mail just nu och det är inte så kul. Tur att jag klarar att inte kliva in i den personens drama and trauma. Maja hjälpte mig att se att det var andligt högmod och projektion så det hjälpte mig att inte tappa bort mig i dessa hotfulla och nedsvärtande mail. All of life comes to me with ease, joy and glory!!!


Johny och jag gick ner på lördag sent och lyssnade på live musiken - så lite dans blev det på Lundakalaset. Idag söndag tog vi en lång promenad i Lund, åt god pizza till lunch, hittade en solig bänk, satt där och pratade en lång stund tills vår tid var slut för denna helgen. Typ 2 veckor till nästa gång våra vägar åter möts.


Jag tog bilen till Svedala och hälsade på broder med familj. Lovisa är så duktig på att prata nu. Det var riktigt roligt att träffa den lilla familjen som bjöd på både kaffe och bakad potatis. TACK!!


Nu ska jag hoppa i säng med min Access Fascilitator manual som jag betar av några sidor av varje dag. Den är på ca 700 sidor på engelska och det tar sin lilla tid.

Inga kommentarer: