söndag 16 augusti 2009

Övningskörning och 7000 besök

Jag "övningskörde" själv till Malmö så här på söndagseftermiddagen efter en mysig helg i Lund med Johny. Felicia ska övningköra lite i Malmö innan hon övningskör mig hem igen. Det nya internetet är nu äntligen inkopplat med en snabbare hastighet. Tänk så lätt och härligt Johny gör livet för mig. Jag har ätit en kanon fin trerätters på Staffanstorps Gästis och prövat att sitta vid Lomma fyr (längst ut på bryggan) och äta god mat på Bjärreds Långa brygga. Ja en massa för mig nya ställen. KUL!

Mer än 7000 gånger har ni loggat in på denna bloggen och det är jag mycket glad för! Tack alla trogna läsare. Ni vet väl att ni ganska lätt kan kommentera och dessutom bli prenumeranter på denna blogg. Jag önskar gärna lite mer interaktion med DIG! What will it take?

Något annat helt fantastiskt roligt är att Simone Milasas, en Australiensk företagare som har olika roller i 22 företag och vill komma till Sverige för att berätta mer om hur man blir en framgångsrik företagare och kommer den 12 september till Helsingborg. Lisen och jag har bjudit hit henne och mer information kommer strax om detta. Så om du har ett företag eller vill starta ett eller fler så kom och inspireras av Simone närmare det du vill generera. Jag träffade henne i Santa Barbara och ser verkligen fram emot emot denna kurs som jag ville gå i Santa Barbara på Fascilitatorutbildning men inget tillfälle gavs.

Nu bjuder Patrik på Pannacotta så jag måste lämna datorn....

Tjingeling så länge!

Inga kommentarer: