tisdag 4 augusti 2009

Äventyrs tisdag


Idag vaknade jag ganska tidigt av mig själv. Hade planerat att gå på gymet men de öppnade inte förren kl 14 idag och då hade inte jag tid att gå dit så mitt ca 2 månaders uppehåll/paus från gymet håller i sig, inte riktigt bra...

Så då skickade jag mail till alla som anmält sig till kurserna nu när Kacie Crisp kommer till Lund igen. En hel del logistik och administration blir det. Men det är en bra övning tills jag själv ska hålla en kurs i Oktober i Bars, Foundation och Level 1. Men om du inte vill vänta tills dess att växa som människa och verkligen inse att du är en INFINITE BEING så varför inte hänga med på kurserna redan i denna veckan? Läs mer på Access Consciousness på kurser i Sverige.

Eller om du är intresserad av ett "mirakel" så kolla in Gary Douglas när han lär en liten tjej sjunga genom att använda enkla metoder som lärs ut på Access kurserna. Se själv på Youtube.

Annars har jag gjort allt jag kan för att få rätt på kostnaden på mitt bredband då jag av ett misstag har 2 debiterande leverantörer av detta idag. What else is possible? Sedan gjorde jag en massa för att få Felicias körkortstillstånd att förnyas och det ser lovande ut och hon har klarat några skriftliga prov på körskolan idag så alla håller vi tummarna för att hon klarar av att ta sitt körkort denna sommaren. What are the infinite possibilities?

Sedan var det att jobba som kontaktperson i 5 timmar. Lite väl dramatiskt när en vän till mig kollapsade på en central gata i Lund och vi satt och väntade på ambulans i 45 minuter istället för att äta lunch. Annars har jag fått titeln datordoktorn hos en familj jag jobbar hos. Lite kul, eller hur?

Vi hade bokat tvättstugan och Daniel kom och bytte Bars med mig och berättade att han snart ville ha en Reconnection. KUL!

Igår ösregnade det så och Fanny bad mig skjutsa henne till Frida i Bjärred som var hennes nästa anhalt på hennes Sverige turne. Felicia övningskörde dit. Vi stannade och fikade med nybakt kanelbröd och myste lite med Astrid innan vi skyndade hem och vidare till Malmö där Felicia skulle övningsköra på landsväg för första gången. I en ny bilskolebil verkade det ganska trixigt.

Kvällen avslutades med en stor godispåse och en ganska kass film som SF förhandsvisade för några av sina medlemmar. L.A Gigolo - totalt meningslös på många vis tyckte jag.

Ja nu har denna dagen också tagit slut så när jag fått nya lakan i sängen så ska jag sluta ögonen och somna fort efter denna intensiva dagen idag. Imorgon kommer Kacie och bor hos oss under tiden hon är i Sverige. Vi har lovat henne en guidad Österlen tur.

All of life comes to us with ease, joy and glory!

Inga kommentarer: