onsdag 19 augusti 2009

Packning

Om du vet vad en Humanoid är så har du gått en access kurs, läst en bok om access och något annat som tex pengar eller pratat med någon av oss Access bitna svenskar eller danskar.

Hur som helst som en Humanoid, något som jag är så utmanar man sig lätt och gärna genom att packa i absolut sista stund och göra sig klar när det egentligen inte finns någon tid kvar bara för att visa att det går. Så nu ska jag snygga till ben och naglar lite, bädda sängen med rena lakan och packa innan jag hoppar i säng. Snart klockan är ju inte 23 ännu och tåget till Kastrup flygplats vidare mot Irland går 6.57.

Det har varit en intensiv dag. Tvättat 6 maskiner, 2 toaletter och torkat av alla ytor i lilla sovrummet. Mina 2 nya hyresgäster kommer hit när jag är bortrest så det har varit en massa praktiska detaljer att lösa. Maja är min räddande ängel som tar emot 2 trevliga studenttjejer på fredag och lördag då jag är på Marys och Ciarons bröllop tillsammans med den kärleksfullaste mannen jag känner.

Igår på festivalen såg och dansade och sjöng jag och Mia till Orup och Lena Philipsson. Det var jättekul, vi hade sällskap av en massa andra festivalbesökare. Vi hann även med festivalmat och kaffe på Nesta.

Inför hösten blir det Frigörande Dans både i Malmö och Lund hitta kursen i Malmö HÄR och kursen i Lund HÄR. Vill du vara med och dansa? Vi kommer att ha lika kul som förra terminen. Tänk att få rörelse och meditation i ett. Vi dansar, skrattar, blir rörligare och mer avslappnade och gladare dessutom får vi bättre kondition. Hur blir det bättre än så? Så får jag lov?

Natti natti!!!!

3 kommentarer:

Heléne sa...

Nu har jag suttit och läst en hel del av din blogg. Var på ett föredrag du och en annan kvinna hade för ett bra tag sedan i Lund. Härligt att läsa att du inte satt dig ner och är nöjd utan att du fortsätter med att utveckla dig själv såväl som andra. Det här med BARS verkar intressant, skummade dock mest igenom det eftersom jag sitter på mitt jobb och läser mellan att kunderna kommer och går.

Tack för en härlig läsning

Ett sätt att leva ett liv sa...

Kul att du gillar min blogg! Hellre dör jag än slutar utvecklas då det för mig är är precis samma sak.

Sedan är jag ju en infinite being och har ingen början och inget slut. Så visst är det härligt att leva?

Mer info kommer om Bars klasser i Lund då jag tänkte hinna hålla en sådan när tillfälle ges och det finns intresse så om du vill mer... och ha mer info så bara maila mig på eva@levarp.se.

Ett sätt att leva ett liv sa...

Så nu är det äntligen dags. Första bars kursen hålls i centrala Lund den 4 oktober alltså nu på söndag. Sedan blir det en till kurs den 7 november så jättevarmt välkommen då!