fredag 28 augusti 2009

Lundakalas igen


Vilken dag! Frukost med Johny, 1 Reconnection sedan ett vansinnigt tokigt mail som sänkte mig några timmar. Avtal med en ny student från Thailand som flyttar in samma dag som den förra flyttar ut är det inte fantastiskt? Sedan kontaktperson vilket inte var helt enkelt idag.


Maja och jag drack en kopp kaffe med bakelse till lunch. Jag försökte köpa en diktafon på Nova men istället blev det underlakan samt pärlhalsband och örhängen ;-)


Oneness Blessing kväll på Hälsans Hus och det kom 7 personer denna säsongens första meditationskväll. Härligt! Nästa gång är den 11 september. Välkommen då!!!


Efter all blessing tog jag med mig Mikael och Paul på en öl på Stortorget och vi lyssnade på musik och berättade roliga historier för varandra. Vilka härliga vänner jag har. Jag skrattade så gott och det var bara jag som drack öl som föresten Paul bjöd mig på. TACK!

Torget är fullt med tält, scener och mer eller mindre nyktra människor. Lundakalaset håller på ytterligare någon timma till idag och även hela dagen imorgon så får se om det blir någon dans då kanske. Jag älskar ju att dansa...

Tjingeling

Inga kommentarer: