torsdag 27 augusti 2009

Return to the Gym


Tänk att efter 2 månaders uppehåll från gymet har jag nu kommit igång igen och gått 2 gånger denna veckan så nu visar jag mig att det är viktigt igen. Sedan i tisdags har jag haft en retfull träningsvärk både i bröstmuskler och mage. Hur blir det bättre än så?

Mera rörelse - om en vecka börjar den Frigörande dansen i Malmö över 10 anmälda så jag håller tummarna för några fler. Det är i Folkuniversitetets regi och vi startar den den 7 september kl 17.00-18.30 på Spångatan i Malmö så ska du inte vara med? 10 gånger för 1150 kronor - det är ju som hittat! Jag kan lova att jag lägger ner mycket tid på det så det är verkligen värt pengarna. Se här för Dans i Malmö

Folkuniversitet och jag vill oxå starta upp Frigörande Dans i Lund from söndagen den 20 september kl 14.00 - 15.30 med samma upplägg som i Malmö men där är vi än så länge för få anmälda så tipsa gärna någon om detta som kan tänka sig att vara med på detta!!! Se här för Dans i Lund. det finns oxå mer att läsa på http://www.levarp.se/.

Denna vecka gör jag 3 Personliga Reconnections. KUL!! Sedan ska jag anlita en kille att göra vid 3 av mina hemsidor så att de blir både mer funktionella och snyggare. What are the infinite possibilities. Jag håller på att skapa en sida för mina kurser i Access Consciousness med så det är en hel del pyssel som nya visitkort etc. Jättekul!!

Idag var min första lediga dag denna vecka och förutom gymet så har jag vårdat mina fötter hos Marina och det var över 1 år sedan så hennes salong såg helt annorlunda ut och hon har uvecklat sin verksamhet och är ju både trevlig och duktig så det går bra för henne. Kanonkul! Så Marinas Lagun i Malmö hittas HÄR.

Jag åt lunch med Min bror Joakim och hans fru Martina, en härlig laxsallad som min bror så hyggligt bjöd på. Så vi satt ute i solen och åt, myste och pratade. Sedan var det dags att hämta nyckel till danslokalen i Malmö och jag fick promenad sällskap med en färgad trevlig man som var lite snacksugen. Malmö äventyret avslutades med en lång fika i Västra hamnen ute i solen på Bar Italia med Mia och med en suverän utsikt över vattnet.

Min Thailändska student hade svårt imorse att berätta att hon redan vill flytta ut den 1:a oktober. Lite omständigt att hitta en ny student en bit in i terminen och så snart. hon har ju bara bott här 1 vecka när hon säger att hon vill flytta. Det är rekord! Så nu ska jag hitta min 8e student sen jag började hyra ut. Det är kul och intressant att lära känna alla dessa ungdomar. Jag har ändå haft en väldans tur alla som flyttat in har varit trevliga, ordentliga, lugna och fina.

All of life comes to me with ease, joy and glory!!!

Inga kommentarer: