fredag 11 december 2009

Dagen före Level ONE...

Bars kan man göra på många olika sätt ett visar Karin här. Hi, hi... Hur blir det bättre än så här?

En otroligt häftig kurs. Jag kommer att ha jättekul precis som jag hade igår när jag hade mitt första penga intro/workshop. Det kom 9 entusiastiska Göteborgare som alla verkar vilja gå min Barsklass den 30 januari i Göteborg. Karin hade arrangerat det jättefint. Tack Karin!

Jag strosade omkring i Göteborg då jag hade litet tid över innan tänkologkonferensen och hittade pantbanken som äntligen hade ett guldmynt jag ville köpa. Engelskt 22 karat, 9 gram från 1965 mitt födelsesår. Hur blir det bättre än så? Superkul då kunde jag visa det på pengakursen och så kan jag ha lite mindre pengar i plånboken om jag vill...

En av deltagarna från introt ville tvunget prova att få sina bars gjorda så jag tog hem till honom idag och gav honom en barsbehandling och i januari ska jag få en massage tillbaka. Sedan var det dags för en försenad lunch med Felicia på centralens restaurang. Det blev kalkon som var dagens rätt. Sedan tåget till Lund ett urgammalt slitet men mysigt tåg.

Väl i Lund var det hem och lämna grejor och iväg på Deeksha kväll på Hälsans Hus. Vi var 10 stycken varav 2 helt nya mottagare, 3 helt nya deekshagivare och totalt var vi 6 deekshagivare så det blev otroligt många blessings till oss alla. Vad är de oändliga möjligheterna?

Nu är jag hemma hos Johny som bjöd på sen middag och sen har vi tjuvsmakat på kursgodiset och nu är klockan över 12 så det är bäst att hoppa i säng så att jag är pigg imorgon när jag ska hålla min första Level One. Vi blir ett härligt gäng. Hur blir det bättre än så?

Tjingeling

Inga kommentarer: