torsdag 31 december 2009

Välkommen 2010!!!

Välkommen 2010!

Om du får välja - vilket tema skulle du ge ditt nästa år? Mitt förra år eller rättare sagt detta som nu snabbt går mot sitt slut fick ämnet GLÄDJE. Nästa år ska jag ge året intentionen OÄNDLIGA VALMÖJLIGHETER som givetvis kommer att vara mitt bästa år hitintills. Kan detta vara ett nyårslöfte även för dig att ha en gångbar intention för framtiden och börja med 2010 som står i dörren?

Jag har valt att jobba med det roligaste jag vet och det är att hålla kurser i personlig utveckling. Jag är så tacksam att Dain Heer kom till Sverige och att jag fått resa världen runt och gå Access Consciousness kurser flera gånger i år. Samt utbildat mig till Certified Access Facilitator då jag verkligen älskar att hålla dessa kurser och inspirera människor att växa.

Grundkursen - Bars är på 1 dag. Där du lär dig att göra behandlingar som befriar dig från gamla mönster och ideer om hur du måste leva ditt liv. Att öka din förmåga att bara ta emot utan att behöva ge något tillbaka för att du ska. Under denna dag lär du dig och får öva på något som du sedan kan göra mot betalning eller bara för att själv bli friare. Den lugn och den harmoni som uppstår vid en bars session är makalös. Nästa Barskurs är i Lund den 6 januari 2010 kl. 10.00-18.00.

Fortsättningskurserna Foundation och Level One som bygger vidare på lugnet och glädjen över att leva här och nu och vara DU som du är utan begränsningar, drama och trama. De innehåller många fler redskap du kan använda i ditt arbete, i familjen och där du så önskar. Årets första Fondation är den 9+10 januari i Lund och Level One är den 23+24 januari i Lund. Läs mer om dessa kurser på www.accessconsciousness.nu. Jag kommer även att hålla dessa kurser i Gävle, Göteborg, Malmö, Norrköping och Karlstad som det är inplanerat än så länge.

Är du nyfiken och vill prova på lite av Access Consciousness redskap och få reda på mer så kommer det många tillfällen i januari både i Lund, Gävle och Göteborg.

  • Den 5 januari är det en Access intro/workshop kväll i centrala Lund mellan 18.00-21.00, kostnad 150 kronor inkluderar.
  • På Viking Kristall, Kattesund 7 i Lund är det den 12 januari en Access workshop om pengar. Är du beredd på och vill du öka flödet i ditt liv? Hur är det möjligt? Kom och var med kl 19.00 startar vi biljetterna köper du i butiken för 250 kronor.
  • Gävle besöks den 14+17 januari med både intro/workshop och Barskurser.
  • Gratis onsdagföredrag den 27 januari kl 19.00 på Hälsans Hus, Mårtenstorget 6 i Lund om Access Consciousness och några redskap demonstreras.
  • Den 29 januari kommer det att vara en workshop om öka medvetenheten i Göteborg och Barsklass den 30 januari.

Du hittar ännu mer information om kurstillfällen och annat praktiskt på http://www.accessconsciousness.nu/. Hur blir det bättre än så här?

Ett Gott Nytt och ett fantastisk härligt år önskar jag dig. Varmt välkommen till 2010!

All of life comes to us with ease, joy and glory!

Eva Ardenmark

Certifierad Access Consciousness faciitator

tel. 0734-161277, http://www.accessconsciousness.nu/, http://ettsettattlevaettliv.blogspot.com/

Inga kommentarer: