måndag 14 december 2009

Lussebullar på Lucia


Ja Access Consciousness Level One gick strålande och redan första dagen på lördagen kände sig alla lättare och tommare. Det var glädjefullt att inspirera 3 nybakade Bars facilitators genom Level One. Grattis Johny Westergård, Maggi Tuneskog och Björn Eneke mina härliga Malmö vänner att ni nu är redo att sprida Barsgiveriet i världen. Totalt var vi 5 som skrattade och tog oss igenom utbildningen. Det var längesedan jag skrattade så mycket som jag gjort i helgen. Hur blir det bättre än så?


Söndagen som var Lucia började vi med frukost och Lussebullar. När dagen avslutades var alla enormt nöjda och tacksamma. Det var härligt att hålla min första Level One den första av många... Chews4health uppskattades oxå så fler distributörer blir vi. Är du intresserad att veta mer om dessa nyinkomna tuggbara vitamineraler som är sprängfyllda av antioxidanter?


Efter kursen städade vi och plockade vi ihop för nu är det inte fler kurser inplanerade utan det är först nästa år den 5 januari som jag har ett Access intro/workshop och barskurs den 6 januari i Lund. Jag följde med hem till johnys föräldrar och de var sig ganska lika även om det är typ 11 år sedan jag träffade dem. Där fick jag dagens andra lussebulle.


Så idag måndag har jag skött min redovisning, varit på banken och fikat på Nestá med Frida och Inez som sov hela tiden. Som kontaktperson fick jag ätit en härlig fiskrätt på Klostergatans fisk. Hur blir det bättre än så? Maja ville ta veckans fika på Waynes coffe som jag inte besökt på evigheter innan jag gjorde hennes bars. Sedan har jag slöat framför datorn hela eftermiddagen och inte fått myckeet av det jag skulle gjort. Vad mer är möjligt?


Imorgon ska jag på Mammografi, få mina bars gjorda av Maja och till Malmö och fika på Kafferosteriet med Mia på eftermiddagen. Vi får se vad dagen mer har med sig...

Inga kommentarer: