onsdag 9 december 2009

Göteborg nästa


Imorgon 6.29 tar jag till Göteborg och jag är där kl 9.05. Då ska jag äta frukost med Pekka. Kortet är taget på min andra barskurs i Lund i detta mitt härliga liv. Ser jag inte lite galen men lycklig ut?


Min helg har varit fantastisk. Först en härlig barskurs. Nästa Barskurs är inbokad den 6 januari i Lund som det ser ut nu. 7 deltagare alldeles nya till Access som inte ens hade provat Bars, Min vän Mary från Irland, 1 man från Stockholm som ska arrangera mig i Stockholm, 2 från Hörby, 1 från Kolmården nära Norrköping som precis som min väninna Mary från Irland önskar arrangera barsklasser med mig sin hemmaplan. Hur blir det bättre än så? Johny är en fantastisk engagerad och lugn Barskurshållare.


På söndagen fortsatte vi med min andra Foundation så här långt och det är bara så himla kul att hålla kurser. Vi lånade Johnys lägenhet och hade det jättefint tillsammans alla 6. Johny lagade lunch till oss och var med på söndagen och bidrog på alla sätt.


Måndagen gick galant och efter kursen bar det iväg på Frigörande Dans sista dansen denna termin och jag har ju avtackat mig dans på måndagar i fortsättningen eftersom jag så mycket hellre håller Access kurser kring helgerna. Som kontaktperson blev jag sedan bjuden på fin mat på Klostergatans gourmetrestaurang tillsammans med övriga kontaktpersoner. Mary satt hemma och väntade på mig under denna tid men hon hängde med på dansen och gillade min musik. Hur underbart kan livet bli?


Tisdagen skrotade vi runt i pyjamas till ganska sent för att ta oss ut närmre 14 och äta en sen lunch på Kattesund. Vi gjorde Lunds city, tog en fika på Nésta som var gott som vanligt och shoppade lite kläder mm för att avsluta med Grand hotells räkmacka och julglögg innan vi tog hemåt och bytte Bars.


Så imorse tidigt följde jag Mary till tåget som avreste mot Kastrup. Jag hann jobba undan lite, ta en fika med Maja. Sedan hade jag en barsklient, sedan var jag kontaktperson snabbt efter - det var knappt jag hann tanka bilen. Väl ute vid Nova passade jag på att handla till Level 1 kursen på lördag och söndag. Nu har jag packat och har mamsen på besök som sover över i min blå soffa och ska vidare till lillasyster Frida imorgon bitti. Hon är intresserad av kursdokumentationen men inte kurserna. Hur blir det bättre än så?


Så tillbaka till min späckade dag imorgon med ett möte på Radisson Blue på eftermiddagen mellan 12-17 med andra certifierade "Tänkologer" och kl 6 ska jag hålla en workshop om Access Consciousness och pengar och vi blir minst 11 personer. Vad mer är möjligt. Hur himla jättekul som helst och den 30 januari ska jag hålla Barskurs i Göteborg. Jag älskar mitt liv. Kurser inbokat varenda helg februari ut både i Skåne och ute i landet. Coolt!!!!!


Klockan är 23 och jag ska upp äckligt tidigt imorgon bitti så gott natt alla söta följare och läsare.


All of life comes to us with ease, joy and glory!

Inga kommentarer: