fredag 4 december 2009

Life is good


Så var jag ute ur tunneln med humöret på topp igen. Sov länge, färgade håret oj så mörkt men inget grått här längre. Maja ringde mitt i färgningsprocessen för att avtala om en fika på Nesta strax efter 11.00, tur att telefonen inte bytte färg ;-). Efter fikat skulle Maja skänka lite överskott till Erikshjälpen och jag hittade ett par vårskor som jag inte kunde motstå för 45 kronor då jag följde med henne. Hur blir det bättre än så?


Så idag har det packas och fixats en massa då Mary min kära irländska väninna kommer till Sverige för att mysa med mig imorgon och gå Johnys Barskurs och min Foundation i Malmö lördag-måndag. Mary stannar en vecka och trängs med allt annat i min inbokade almanacka. Hur blir det bättre än så?


Någon mer som är sugen på att vara med på lördag? Att byta Bars är så himla häftigt... Kolla på http://www.accessconsciousness.nu/ så hittar du mer info om detta... Vad mer är möjligt?


Jag har slagit in doppresenter till Astrid och Inez som ska döpas båda två på lördag. Jag missar kyrkan då jag är på Barskursen till kl 15. Vi ansluter efteråt jag och Mary och kommer till tårta och mat några timmar senare.

Sedan har jag bokat in de kommande 2 veckorna på ett spännande och intressant sätt så det var bara idag jag hade möjlighet att tvätta och ALLT blev rent lakan, handdukar och alla kläder. Klockan 18.30 hade vi kontaktpersoner ett föredrag/möte om självförsvar och några guldkorn fick jag med mig hem.
Det är fler och fler som anmäler sig till Bars kursen så jag undar hur många vi ska bli. Jag ska fråga Maggi om vi kan låna hennes bänk på lördag för vi behöver nog minst 4 och de vi beställt har blivit försenade och kommer nog inte förren nästa vecka tyvärr. Ett häftigt problem dock.


Så här sitter jag och lägger in kurser på mina hemsidor, facebook och behöver verkligen göra ett reklamutskick till Göteborg, Kristianstad Stockholm mfl ställen. Dags att prioritera detta NU. Klockan är mitt i natten och sängen är utan lakan något som min dotter Felica säkert fixat om hon varit hemma för hon är snäll och jag tycker det är trist så jag väntar ofta så länge jag kan för att bädda om sängen. Vad annat är möjligt?

Inga kommentarer: