tisdag 1 december 2009

Bars jag bara älskar Bars

Vilken helg!!!

På fredagen hade jag en barsbehandling innan jag tog till Malmö och blev bjuden på kyckling av Johny. Kvinnan blev så nöjd så hon hoppade på Johnys Barskurs på lördagen. Vi var 8 totalt 4 män och 4 kvinnor. Hur blir det bättre än så? Johny är verkligen en lugn och strukturerad Barsfacilitator härligt att vara älskad av denna fina man. Vad är de oändliga möjligheterna?

Efter kursen bar det av till Tomelilla där det var Adventsmys hemma hos mamma och Per. Mina 5 syskonbarn var där och de är helt underbara. Jag spelade schack med 9 åriga Zacharias och de beundrade min farm på Facebook. Zacharias vann och likaglad var jag. Tänk vad länge sedan jag slutade vara en dålig förlorare. Det var jobbigt förr vill jag minnas.


Astrid och Loviza busade runt med Zackarias och Zeth medan lilla Inez mest vilade. Inez är 6 veckor ung än så länge och Astrids efterlängtade lillasyster. De vuxna pratade, åt och drack gott. Frida och Fredrik med de 2 småtjejerna tog hem när det mörknat medan jag och Joakims familj stannade över. De har gjort det så fint i Tomellilla nu och har bara stora rummet nere kvar nu.



När brorsans stora gäng lämnat så tog mor och jag till Bo Olssons och köpte doppresent, ny hårfärg samt godis till kurserna nästa helg - Bars och Foundation. Tillbaka i huset tog vi en fika och sedan gjorde jag en Barshandling på mamma. Hur blir det bättre än så? Innan jag återvände till Malmö där Johny bjudit in till Barsbytarkväll på 1a advent lagade mamma en gudomligt god ostomelett till oss.

Vi var 10 stycken som bjöds på lussebullar, kaffe, glögg och barsbyte denna Barsbytarafton i ett julstädat hem fullt med ljus och stjärnor. Tack alla som kom och stort tack Johny som så kärleksfullt bjöd hem oss alla! Vad är de oändliga möjligheterna?

På måndagskvällen höll jag en härlig Frigörande dans i Malmö, hjälpte Maggi lite med hur man bloggar och bytte Bars med Björn. Så mycket rasar av mig nu i dessa märkliga tider. Allting ändras och inget består som det varit. Tillåtelse, tillåtelse är ett nyckelord. Vad mer är möjligt?

Inga kommentarer: