tisdag 1 december 2009

Hur blir det bättre än så här?


Lite märklig känner jag mig idag. Allt jag gör - går som det ska men samtidigt lite krångligare än vanligt och humöret är ytterst melankoliskt.

I morse lämnade jag bilen, skulle byta något som var trasigt vid framhjulen, få den besiktigad och vinterhjul på. Bestämde mig för att tömma allt återvinnings plast, glas och metall på vägen. Det visade sig inte vara så lätt att hitta så det slutade med att jag körde till soptippen med en massa glasburkar, lock och plastattiraljer. Så köket slipper alla plastbunkar mm, bilen är besiktigad, har vinterstövlar och ytterligare glatt röda repor efter att ha kelat med pelarna i garaget. Så hur blir det bättre än så?

På vägen hem från Dalby i lånebilen satt jag och drömde tydligen, eftersom jag plötsligt körde mot Södra Sandby och då insåg jag att jag behövde tanka bilen. Hittade bara bensinmackar med kortbetalning på vägen som inte tog JET kort och VISA korts koden kan jag inte komma ihåg så det var lite krångligt... Vad mer är möjligt?

På Posten har jag varit och hämtat Johnys behandlingbänk som jag ska inviga imorgon med en Barsklient kl 10.00. Ett stort otympligt paket. Hur blir det bättre än så?
Båda toaletterna hann jag städa innan jag fick en trevlig lunch/fika med Cina som körde in i Lund för ett möte med mig. Tvätta behöver jag göra men det får bli på torsdag då det är ledigt i tvättstugan.

Dagen avslutades med Access Intro och som vanligt var individerna som kom väldigt intresserade av Access Consciousness. Vad är de oändliga möjligheterna?

See you soon!!!

Inga kommentarer: