torsdag 29 januari 2009

Underbara torsdag


Jag har varit helt ledig idag, inga möten, inga behandlingar, ingen tid som kontaktperson och det har varit verkligen varit underbart. Jag har njutit så av min dag. Min första helt tomma dag på evigheter.

Ändå har jag fått en massa gjort. Sak efter sak faller på plats. I förrgår hade jag fixat en ny hyresgäst - idag ångrade hon sig. 10 sökanden och ett fel val. Nu testade jag en annan av de sökande och hon tackade ja men ångrade sig precis. så jag får leta vidare efter en ny hyresgäst. Sofia flyttar på lördag. Jag jobbar mycket hela helgen så flytten går mig lyckligtvis nästan förbi ;-). det är en hel del bök med att byta hyresgäst så här efter bara 1 månad. Men det som ska ske - det sker.

Tvättstugan var ledig och jag behövde verkligen tvätta det var många dagar sedan sist. Jag tog en promenad ut på stan denna dunkla eftermiddag och köpte Mormors bageris sista semla. Det var så många som pratade om semlor igår så nu är det min tur. En kaffe latte macciato och lyxen var total.

Jag fick en underbar film av min vän Håkan med en fantastisk man Nick Vujicic. SE DEN!

Nu ska jag hämta den sista tvätten i tvättstugan.

Det bästa till er alla!

Inga kommentarer: