söndag 4 oktober 2009

Barsdag


Ja du läste rätt inte bardag utan Barsdag - det var kurs hemma hos mig. Den första helsvenska barsklassen jag varit på. Hölls av mig i mitt vardagsrum. Supermysigt och kul. Johny var med och vi var totalt 5. Kändes som en härlig mjukstart. Det var trötta och nöjda människor som lämnde strax efter 18.00. Johny är ett oerhört stöd och hjälpte till så fint både före och efter. How did I get so lucky?
Lördagen den 7 november då jag håller nästa kurs och då känner jag på mig att vi blir många fler. What are the infinite possibilities?


Igår eftermiddag var jag hos Hans i Malmö efter ett kontaktpersonspass och lite shopping till barskurs dagen. Vi var 14 deeksha givare som träffades på knytkalas, mediterade och umgicks. Det var en trevlig stund som vi slutligen slet oss ifrån jag och Maja för en återfärd hem.

Det blev strul med flygbiljetterna till Costa Rica så nu har jag biljetter som kostade 1500 mer än de jag trodde jag köpt tidigare i veckan och med sämre flygtid. Mycket snopet! How does it get better than this?

Ja imorgon är jag nog kontaktperson och har dansen i Malmö som jag inte planerat ännu så det blir tidigt musikpyssel i morgon. Kanske blir det en fika med Mia efteråt -det var ett bra tag sedan känns det som.

Jag har så mycket ogjort att göra varje dag och det är så härligt att ha och göra. Pigg och glad nästan varje stund och dag. Sedan kursen i Stockholm är jag mycket mer fokuserad på att generera mitt liv och min framtid. Så tacksam för mitt liv jag lever i denna tid.

Tjingeling!

Inga kommentarer: