lördag 24 oktober 2009

Vill du ha ett nytt liv?


BE YOU & Change the world!


Mitt liv har verkligen ändrats till det bättre sedan jag mötte Dain Heer och började använda verktyg från Access Consciousness och gå de fantastiskt intressanta och häftiga kurserna som finns.


Jag flödade igenom kurserna och fick enorma insikter och bestämde mig för att bli Access fascilitator vilket NU är det roligaste jag vet. Så nu sticker jag till Costa Rica och lär mig ännu mer inför kurserna som jag håller under hösten och är åter i Sverige den 3e november. SÅ vill du komma och leka med mig då? Tänk om livet inte behöver vara så allvarligt utan mest skoj och härligt?


All of life comes to us with ease, joy and glory!


Access Bars, som nyligen introducerats i Sverige efter snart 20 år runt världen, hjälper dig att frigöra låst energi. Det kan liknas vid att rensa bort gamla filer från hårddisken på en dator. Många som använder sig av Access Bars upplever att det distraherande tankebruset tystnar och att relationerna till omgivningen förbättras betydligt. Access Bars används framgångsrikt som stressreduktion.


Inplanerade Barskurser:

Lördag den 7 november i Lund, kl 10.00-18.00. I Malmö onsdag den 11 november och torsdag 12 november 18.00-22.00 samt lördag den 5 december 10.00-18.00.
Tisdag den 10 november hålls en Access Consciousness intro i Lund 18-21. Kostnad 150 kronor.
Fredag den 13 november kl 9.00-17.00 startar Foundation 2 dagar och söndag den 15 november kl 10.00-18.00 startar Level 1 i 2 dagar. Läs mer om detta på http://www.accessconsciousness.nu/.
Vågar du komma med och upptäcka vad du är och inte är?


Vad är de oändliga möjligheterna?


Glädjefulla hälsningar

Eva Ardenmark

Om du har några frågor maila så svarar jag så fort jag får tillfälle och mer info hittar du på:

Inga kommentarer: