lördag 31 oktober 2009

Äventyrsresa

Lördag lunch och vi får dessert till alla våra maträtter så här sitter jag med glass och en kopp kaffe efter en ljuvlig lunch och bloggar. De har bra kaffe här och jag dricker det flera gånger om dagen.


Igår red jag och det var så kul och jag skulle kunna göra det varje morgon och även om "baken" klagar, så jag ville göra om det idag.


Bildbevis...


Men idag på morgonen var det "Ziplining" så det var jag oxå tvungen att utmana mig med så det får bli ridning i skogen imorgon istället. Vi var 8 skrattande linåkare som munderades upp kl 7 i morse för att åka linbana en och en i regnskogen mellan trädtoppana. Det var häftigt och innan var jag lite anspänd men väl ute och uppe i luften på en lina mellan träden i ganska hög fart var det bara häftigt.


Imorgon är det sjunde och sista dagen av detta vidunderliga äventyr och jag ska verkligen komma hit igen det är alldeles säkert. Så imorgon ska jag börja dagen med en ridtur. Och avsluta den med dans, champagne och avslutningsfest. Hur blir det bättre än så här.


Efter lunchen idag ska vi ge hästarna här healing men först ska vi ta ett dopp i floden jag och Susan min rumskompis. Vad är de oändliga möjligheterna?


Kanske är det att DU kommer på min Barsklass i Lund den 7 november och lär dig ett fantastiskt redskap som hjälper människor att må bättre. Kolla mer på http://www.accessconsciousness.nu/.

Dags att ge sig ut i solen igen!


Puss

Inga kommentarer: