torsdag 29 oktober 2009

Hästar


Wow, jag har ridit i regnskogen på Costa Rica, jag har åkt nedför floden i gummiring kanske kan det kallas "rafting". Hur som helst har jag alltid varit rädd för hästar och även okänt vatten så...
Hur blir de bättre än så här?

Så dagen innan då jag bestämde mig för att rida poc an pod:ade Gary Douglas, grundaren av Access Consciousness mig från att inte vilja och våga rida och hästar. Efteråt fick jag höra att jag är en naturbegåvning. Tänk vad jag som en oändlig varelse som jag är kan växa och göra.

I närmre 2 timmar red vi i nybörjarkursen ut i regnskogen på leriga stigar, ängar, kullar upp och kullar ner precis efter ett renande kraftfullt regn. En såå otrolig första ridtur. Hur kan jag vara så lycklig?

Sedan att på lunchen åka nedför floden via var ett tjugotal människor som tillsammans gled i våra gummiringar en och en. Härligt!!

Annars så är det så spännande och härligt att träffa alla dessa fantastiska människor som alla vill vara mer medvetna och generera sina liv. Gary är såspeciell och inspirerande och speciell.

Maten här är underbar, människorna som jobbar här är så vänliga och miljön är helt sagolik. Jag är så glad att jag valde att resa hit. Tack för att jag kan och vågar följa mitt hjärta!

Igår kväll så dansade vi till 80-tals musik och hade jättekul innan jag hoppade i säng.

Nu börjar snart denna dagen efter frukosten och ett möte om när Steve Comer till Sverige i februari. Mer om detta berättar jag senare.

See you later!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du har det så härligt tycker vi i Tomelilla