fredag 16 oktober 2009

Fredag

Jag blev så sugen på äpple!!!
En dag som började bra med Gymet. Andra gången av 3 planerade gånger denna veckan. Sedan tog jag till Malmö och Björn för att få ut en innestående healing session. Vi hade ett intressant samtal och en fin stund innan jag drog vidare till stan för att äta lunch med Cina. Det blev en bakad potatis på Grafitti och sedan en Latte Machiatto på Waynes coffée innan våra vägar skildes åt.


Sedan åkte jag till Marinas fotvårds salong för att prata om Chews4health och vi ska kanske ha en träff i hennes salong där hon bjuder in lite gäster. Kontaktpersons mötet blev inställt pga sjukt barn så då hörde jag med Mia om hon ville hänga med på Burlövs centrum. Vilket hon ville.


Vi kollade runt lite på Burlövs center, shoppade lite mat och njöt av Espresso Houses sköna fåtöljer en stund innan Mia tog tåget hem och jag bilen. Hamnade fel på motorvägen i min ouppmärksamhet så plötsligt var jag på väg mot Malmö igen utan återvändo - så väl i Malmö vände jag så fort det gick vid Värnhem för att slutligen köra mot Lund. Tokigt!


Slutligen hemma lite småpyssel och jag har blivit frågad om jag vill komma till Norge och hålla Access kurs är det inte fantastiskt? Vad är de oändliga möjligheterna?


Svarar på mail och funderar över vad jag behöver förbereda till min resa till Costa Rica och vad jag ska säga på föredraget i Malmö på tisdag på KUNSKAPSDAGEN som redan har 120 anmälda. WOW!!! Imorgon bitti klockan 5.45 startar resan till Jönköping där vi är flera skåningar som ska upp och lyssna på och lära oss mer om Chews4health denna fantastiska produkt. Säg till om du vill veta mer om denna allsidiga vitamin och mineral tuggtablett som är full av antioxidanter, så berättar jag gärna mer..... Det får bli tidigt i säng idag!

Jag älskar verkligen mitt liv!!!


Har jag berättat för dig att min nästa Bars klass är i Lund den 7 november då jag är tillbaka från Costa Rica? Sedan är det en hel Frigörande DANSDAG i Lund lördagen den 21 november. Får jag lov?


Hur kan jag bidra till ditt liv? Vilka är de oändliga möjligheterna?

Inga kommentarer: