söndag 18 oktober 2009

Söndagslunk


Inte har jag tid att lunka idag. En massa att förbereda till tisdag på Kunskapsdagen. Det är tid att marknadsföra sig på riktigt nu. Även om jag inte har problem någonsin att prata med människor om allt bra jag hittat så är det här lite annorlunda då det ska komma 120 personer och lyssna på mig. Vad är de oändliga möjligheterna?


Sedan så är det ju dans i Malmö efter att jag jobbat som kontaktperson imorgon så det måste jag oxå göra idag. Himla kul att ha mycket att göra!!!


Maja och jag tog en fika på Waynes coffe och sedan en promenad i Botan. Härligt med en liten söndags utflykt även om den fick ersätta gymbesöket. Min tyska student flyttade ut så nu har jag ett tomt urstädat rum innan jag reser till Costa Rica. På tisdag lämnar jag nyckeln till Anna som ska flytta in när jag är på andra sidan jordklotet. Felicia sa att jag hade flyt. Visst är det härligt?


Dagen igår som gick till Jönköping och det blev en hel del timmar i bilen. Jag körde upp och Sofie körde hem vi hade mycket trevliga samtal Sofie, Torun och jag. Sedan är det så spännande med Chews4health.


Jag har ett möte hemma om det den 5 november kl. 18.00 så ring mig (0734-161277) och berätta om du vill vara med och höra mer om dessa "vitamineral" rika tuggtabletter som sprängfyllda med antioxidanter kommit till Sverige precis. En massa trevliga människor - en kul och fin dag. Intresset för Access Consciousness är stort var jag än kommer. Så underbart!!

Inga kommentarer: