lördag 10 oktober 2009

Möjligheter, framgång och glädje!!!


Vilka är dina möjligheter till
framgång och glädje?

I många år har jag besökt Kunskapsdagarna och lyssnat på olika föredrag av inspirerande föredragshållare. I år så har jag själv fått möjligheten att vara med och inspirera.

Vill du komma och inspireras? Alldeles gratis! Jag bjuder in dig nu och du bara följer länken för att se vilka andra som också gärna inspirerar dig denna dag:
http://www.kunskapsdagarna.nu/fprw/webpublisher/files/Kunskapsdagarna_Malmo_h2009.pdf

Vilka är dina möjligheter till framgång och glädje i ditt yrkesliv?
Inspirationföredrag den 20/10 Kl. 11.50-12.40 på
Orkanen, Malmö Högskola. Eva Ardenmark

Framgång och glädje är en möjlighet. Vem är ledaren i ditt liv? Vilka val gör du och har du möjlighet att välja annorlunda? Är det dags att du tar över nu? Du introduceras till redskap som hjälper dig att hitta glädjen och ledarskapet i ditt liv - om du vill...

Dina val skapar medvetenhet. Hur vill du leva och hur kommer du dit?
---------------------------------------------------------------------------
Sedan är jag ny som coach på Drömjobbet och erbjuder dig som arbetssökande ett unikt jobbpaket och gratis jobbcoaching. Läs mer på www.dromjobbet.se där du registrerar dig och sedan lätt hittar mig. Tipsa gärna någon annan om detta.

Du får även gärna kolla in min nya hemsida om kurserna jag håller i Access Consciousness http://www.accessconsciousness.nu/ som jag är så stolt över!

Hur kan jag bidra till ditt liv? Vilka är de oändliga möjligheterna?

All of life comes to us with ease and joy and glory!

Inga kommentarer: