söndag 11 oktober 2009

Det var helgen!


Söndag kväll och dansen i Laholm som skulle vara idag blev inställd pga av för lite deltagare. Så nu har vi bokat in en DANSDAG i Lund istället förhoppningsvis den 21 november om lokalen är ledig denna dag. Morgondagens dansövning är precis gjord med tema "De 4 elementen" och jag har haft en bra dag.


Fick iväg en massa sena mail. Tog iväg till gymet för första gången på flera veckor - så slitigt då man slarvat så mycket med det som jag gjort den senaste tiden. Inga magmuskler kvar och noll kondis. Hur blir det bättre än så här?


Sedan tog jag bilen till Joakim, Martina och Loviza i Svedala för att gratulera Martina som fyllde år häromdagen. Per, Liss-Mari, Magdalena och Jens dök upp några timmar efter mig så jag stannade i 4 timmar. Ganska mycket längre än jag tänkt så det blev både kaffe med chokladtårta och kvällsmat inmundigat innan avresa.


Felicia är i Skåne denna helg så jag hämtade upp henne hos Patrik efter en riktig söndagsmiddag för att få träffa henne lite innan hon åter reser till Göteborg. Jag hoppas på att få mina Bars gjorda av henne. Det var länge sedan och i bästa fall hinner jag göra hennes med innan tåget tar henne tillbaka till nya bostadsorten.


Så nu har jag haft en helg jag hunnit med så mycket mycket på min långa lista så jag fick göra en ny. Är det inte fantastiskt? Hur blir det bättre än så?


Jag kan hitta på hur mycket som helst som jag vill och bara måste göra. Vad mer är möjligt? Jag älskar verkligen att leva mitt liv själv och välja vem jag träffar och när. Om 2 veckor har jag anlänt Costa Rica och går världens mest spännande kurs alltså....


Jag är så lycklig att leva här och nu... Vilka oändliga möjligheter....

Inga kommentarer: