onsdag 7 oktober 2009

Husligt värre


Här sitter jag efter en lång dag med sen sovmorgon - mest städning och tvättning. Jag gillar mina nya microfiber rengöringssaker riktigt mycket när det är min toalett rengöringsvecka. Till och med varm kvällsmat har jag lagat. Det är otroligt ovanligt men idag tog jag en ledig dag. Jag har dessutom känt mig lite låg till och från. Imorgon blir det en ny dag med annat. Härligt!!!

Jag har träffat 5 utbytesstudenter som sökte boende. Jag satte in en annons igår natt efter att ha misslyckats med ett nyhetsbrev om dansen på söndag i Laholm. Jag hoppas den blir av ändå. Jag har några platser i min bil från Lund om du vill hänga med. Tänk att dansa och njuta av din kropp hela dagen.

Så idag samtidigt som jag tvättade så var det rumsvisning och mitt val föll på en Anna som kom mest från USA även om mamman är född i Sverige. Verkade jättetrevlig.

Jag har oxå kollat på tv-serier som Medium, Ghost Whisperer och House något jag inte gjort på länge tvärtom känt att jag inte haft tid med på senaste tiden. Jag är inne i att göra lite självsabotage emellanåt känner jag istället för att generera det liv jag önskar. What else is possible?

Imorgon blir det Dain Heer i Malmö på kvällen. Idag var det en stor mängd människor och lyssnade på honom i Helsingborg. Det var kanonhäftigt hörde jag av några som var där.

Dansen i måndags var kanon rolig och närvaron i gruppen var hög då de flesta dansade med ögonbindel för att testa hur det var. Underbart härligt var det att dansa i denna närvaro. Hur blir det bättre än så? Jag jobbade som kontaktperson och fick agera IT expert.

Min skrivare har gått sönder och det ställer till småproblem om dagarna då jag ska skriva ut programmet för dansen eller fraktsedel för grejor jag sålt på tradera. Lyckligtvis hade jag en vänlig granne som ställde upp med den utskriften så det löste sig och paketet gick slutligen iväg.

Igår var jag och fick healing av Björn Eneke och det kom upp flera liv vi haft tillsammans. Han är en mycket fin man. Sedan hade Jesper, Björn och jag ett möte om Chews4health och blev mer peppade och kunniga om denna fantastiska produkt som jag snart har skrivit om på min hemsida. Jo jag har en del hemsides arbete att göra. What will it take to get that done tomorrow? Vad är de oändliga möjligheterna?

Så nu lyckades jag äta 100 gram choklad och vara uppe till efter 2 på natten igen. Hur blir det bättre än så?

Ok bedtime, natti natti mina vänner.

Inga kommentarer: