fredag 2 oktober 2009

Costa Rica - en möjlighet!


I flera timmar har jag både igår och ja faktiskt i förrgår såhär efter kl 00.00 försökt att köpa billiga biljetter till Costa Rica. Det slutade med att jag köpte de jag ville ha för 7980 kronor fastän jag hittade sådana som inte fanns för 6200 kronor. Whats right with this I am not getting?

Hur som helst har jag varit på kanonhumör hela dagen igår och fått gjort så mycket som var liggande trots säkert 3 timmars letande efter biljetter. Idag har jag bara tagit en fika med Maja och annars har jag suttit vid datorn och jobbat med ett ganska inåtvänt humör så det passade bra. Jag har fixat med mina nya hemsidor och lyckats skicka ut 894 nyhetsmail med en jättefiffig funktion. Jag är så nöjd med mitt val av hemsidesproducent ROX Productions som fixat till både http://www.levarp.se/ och http://www.reconnective.se/ så de är superfina.

Min nya svenska hyresgäst flyttade in för några timmar sedan och den sista dagen i september sa den tyska studenten upp sitt rum så nu blir det att lägga ut det andra rummet på bopoolen med. Tänk att de jag valt denna terminen är så flyttbenägna. Whats right with this I am not getting.

Så har jag blivit ombedd att hålla Frigörande dans i Hasslarp Laholm den 11 oktober vilket jag gör med stor glädje. Härligt min första hela dansdag - det kräver lite fantasi och ska bli kul!




Jag behöver både serva och besiktiga bilen och den 23 oktober blir det dags för det och precis den dagen jag kunde bäst. How does it get better than that?

Så den 25 oktober bär det av kl 8.00 från Kastrup en över 20 timmar lång resa från mitt hem. Men gud vad jag längtar efter att få träffa Gary Douglas igen, han är en av mina favoritmänniskor- I 7 intensiva dagar kommer han att inspirera mig vidare i min utveckling. I ett paradis som Costa Rica. How did I get so lucky?

Nej imorgon 7.30 ska jag mingla i stadshallen på temat "Våga gasa i uppförsbacken!" Se om jag kan få ihop lite fler kontakter och kursdeltagare till Bars klassen på söndag. Det hade varit skoj, människor med behandlingsbänkar behöver jag. What will it take to get some more people to the class with massagetables?

Så natteli natt nattrumlare... sjusovare eller vad du nu än är just när du läser detta.

Inga kommentarer: