torsdag 15 oktober 2009

En iskall torsdag


Dagarna går och nu är det tyvärr inte längre säsong för höst och vår kläder så jag dök djupt i garderoben och hittade min RÖDA jacka. Härligt, den lyser och piggar upp både mig och andra när jag går ut. Den trevlige killen på Espresso house tyckte verkligen att jag lyste upp.

Annars så tog min Latte Machiato precis slut och jag har knappt börjat på listan med grejor som ska göras idag. Vissa dagar är så supereffektiva och jag hinner med 1000 grejor allt jag ska och lite till. Idag är inte en sådan dag. Johny kom sent igår och vi har varit hemma och myst. Han har jobbat och jag har mest gjort ingenting.

Jag fick mina Bars gjorda, vi pratade lite om hur det kan vara lämpligt att gå vidare för att sprida Access Consciousness mer både i skåne och övriga landet. Johny ska ju gå IAs barskurs nu på söndag och sedan är ju även han Bars fascilitator. Härligt så han kommer att hålla sin första barskurs lördagen den 5 december i Malmö.

Jag håller en Bars kurs lördagen den 7 november i Lund och sedan blir nästa kurs som jag håller i Malmö: 2 kvällar den 11:e och 12:e november. Jag tror vi är ett 10-tal Bars fascilitators i Södra Sverige, Skåne nu. Så nu är vi flera som jobbar med detta och fler blir vi hela tiden. Superkul! Hur som helst jag börjar få in riktigt många anmälningar till min Barskurs den 7 november och jag känner på mig att vi blir en riktigt stor och härlig grupp.

Tack My för att du bjöd in Dain Heer i april så att alla vi som inte visste om att han och Access Consciousness fanns blev medvetna om att dessa oändliga möjligheter att utvecklas fanns på jorden. Vill du prova att få en Bars session kontakta gärna mig på 0734-161277 så bokar vi en tid.

Access Bars, som nyligen introducerats i Sverige efter snart 20 år runt världen, hjälper dig att frigöra låst energi. Det kan liknas vid att rensa bort gamla filer från hårddisken på en dator. Många som använder sig av Access Bars upplever att det distraherande tankebruset tystnar och att relationerna till omgivningen förbättras betydligt. Access Bars används bla framgångsrikt som stressreduktion.

Själv har jag en massa kurser på gång och allt om dessa hittar du på http://www.levarp.se/. Både dans och vidareutbildningskurser inom Access. Så himla skoj! Idag behöver jag verkligen bruka allvar med föredraget till Kunskapsdagen men det var inte en sådan dag idag så här långt. Vad är de oändliga möjligheterna?

Paul kommer snart över så ska jag göra hans bars och vem vet kanske ska jag få mina gjorda 2 gånger idag. Jag har så fina vänner. Imorgon ska jag till Malmö och få en behandling av min vän homeopaten Björn Eneke. Björn har en skönsjungande dotter som vill vara med i Melodifestivalen. Lyssna och rösta på henne om du vill.

Dansen i måndags gick jättebra, trevliga och dansglada - ja riktigt härliga människor dansar med mig på måndagar i Folkuniversitetets regi. Annars har det lunkat på med mycket pyssel vid datorn, några fikastunder, lite behandlingar och en massa olika möten. Nu är det inte många dagar kvar till jag reser iväg till Costa Rica, bara 10 dagar. Det ska bli härligt att gå en 7 dagars intensiv kurs och aldrig bli densamma igen. Men det är jag ju i och för sig aldrig. Bara ganska lik ;-)

Så nu har det mörknat ute och jag kanske kan stryka något på listan om jag gör det nu direkt innan Paul kommer. Jag önskar dig en superduper vad det nu är när du läser detta kväll eller dag. Så ses vi snart igen hoppas jag.

All of life comes to us with ease and joy and glory!

Inga kommentarer: