torsdag 5 mars 2009

En ny och sprillans ny dag


Och här är jag i sommarskrud. Med god havregrynsgröt i magen, lite vidbränd kastrull så som det kan bli om tankarna är på annat håll. Idag har jag redan en avklarad Reconnection.

Ska försöka få tv:n att göra det jag vill på lördag. Då jag bjudit in lite människor på direktsänd födelsedagsfest och vist budskap som kommer med det. Oneness Universitys grundare i Indien fyller 60 år och det firas över hela världen den 7 mars. Du vill kanske också vara med oss i Lund? Klockan 17.30 startar vi med begränsat antal platser så anmälan i förväg på 0734-161277.
Samtidigt har lilla brorsdottern 2 års kalas i Svedala så det kör ihop sig men det får lösa sig.

Igår höll vi ett gratis föredrag om Oneness Blessing/Deeksha på Hälsan Hus Maja och jag. Det gick bra och var mycket uppskattat 15 personer kom och det var mestadels nya ansikten. Imorgon fredag ska vi återigen ha Deekshakväll på Hälsans Hus kl 19.00 då med meditation och energiöverföring i omgångar. Drop in vilket betyder att alla som vill är välkomna. Det kostar 150 kronor.

Så detta är verkligen en vecka i energins tecken. Jag har en massa healingar inbokade och 1 Reconnection och är så tacksam att jag får jobba med att bidra till människors hälsa och personliga utveckling.

På dejtingfronten går det lite upp och ner. Visst väcker det frågor och alla slags känslor i mig. Inte hittat rätt ännu, om jag någonsin gör det... men många fina, harmoniska män som inte är annat än vänliga och trevliga. Så många intressanta möten berikas jag med i dejtingtider.

Tänk att så många letar efter sin idealbild för att skapa ytterligare en imaginär idealbild. Ett liv i tvåsamhet som är en dröm som är lik men ändå väligt olik för olika människor. I fantasin finns inga begränsningar mer än att det just är i fantasin. Det viktigaste är ändå att ha en god relation med sig själv och att kunna vara sann och ärlig mot sig själv i möten med andra människor. Fungerar det inte vid första mötet så kanske det inte behöver bli ett möte till om vi inte råkar vara familj eller arbetskamrater då är det inte riktigt lika enkelt.

Så var är du vackra, långa, humoristiska, harmoniska, starka och framgångrike man som jag fattas? Som jag kan attraheras av och bli svag för, ja omåttligt förälskad i? Som jag kan leva ett liv i lyx med - när lyx står för att leva livet väl? Ett liv fullt med glädje...

På återseende!

Inga kommentarer: