onsdag 25 mars 2009

En solig födelsedag till


Ja, de duggar tätt så här års. Idag är det Mia som fyller år. Hon är ju 5 dagar yngre än mig och till skillnad från mig född i vädurens tecken. Vi har nu varit vänner i 30 år lite drygt. Jag är så glad för det och att vi lyckats växa åt olika håll men ändå fortfarande är vänner. Vackra lila Iris sålde de på Blooms här i Lund så det har jag inhandlat i present med lite annat smått och gott.

Det blir min andra tur till Malmö idag som jag ska ta nu. Imorse var jag inne på ett seminarie som Pär Johansson, en fantastisk man, höll om Hudikvalls förståndshandikappade som nu var kände skådespelare och idag håller till i föreställningen ELVIS på Cirkus i Stockholm och hur de kom dit. Läs mer om Glad Hudik-teatern här! Inspirerad och lycklig över hur härligt livet kan vara när rätt person befinner sig på rätt plats och förverkligar sina drömmar.

Igår hade jag 2 Reconnective Healingar och nu har jag även min 24 och 25 Reconnection inbokade imorgon och på fredag så livet rullar på i en härlig och behaglig takt.

På måndag är det tänkt att jag ska hålla ett föredrag om Onenesss Blessing i Kinna, nära Borås, när de fått tillräckligt många anmälda - så vi håller tummarna för att fler hittar dit och anmäler sig till denna kväll. Vore kul att göra det och sedan komma upp och besöka Felicia samtidigt.

Så nu får jag rusa för jag skulle ta en fika hos Cina kl 16.00 innan Mias kalas kl 18.00 och nu är kl 15.49 så det blir en snabb bilresa mellan Lund och Malmö :-).

Soliga hälsningar till er alla!

Inga kommentarer: