fredag 27 mars 2009

Härlig dag



Med 2 härliga män som kom på healing en 74 åring och en 46 åring. Intressanta möten. Det är så härligt att få jobba med healing. Prat om att starta ett friskhus och personlig växande. Nya vänner. Vi får se vad framtiden har med sig.


De ringde från Borås och ställde in, de hade inte tillräckligt många anmälda. Trist och jag som gjort ett uppehåll i dansen söndag/måndag. De vill att jag kommer till hösten istället. Det är ju en evighet dit...


Jag är en riktig människomänniska och mår bäst när jag möter många människor även om jag njuter i min ensamhet oxå så klart. Solen kämpar på för att komma fram och jag kämpar på för att ta mig i kragen, ta mig ner till cykeln, för att cykla till gymet innan jag har nästa behandling kl 16.00. Usch nu spöregnar det. Det är verkligen lätt att fastna i grejor på datorn.

Inga kommentarer: