måndag 9 mars 2009

Flöda med


Ja jag lever och flödar med. Jag har bett om mycket och göra och lever intensivt om dagarna nu sedan en vecka tillbaka. Flera behandlingar om dagen, kontaktpersonsskap varvat med Frigörande dans och dejtingstunder eller fika med gamla vänner. Jag älskar verkligen mitt liv även om jag inte hittat mannen som passar mig som handen i handsken ännu.


I lördags kom det 15 personer hem till mig för att fira Bhagavans födelsedag, Oneness Universitys grundare fyllde 60 år. Vi hade internet överförd mottagning från Shakti Stala som Oneness Templet heter på tv:n på väggen men tyvärr tappade vi mottagningen en stor del av tiden. Helt klart var att energierna gick fram ändå. Mitt hem pyntades med mängder av tulpaner från vänliga besökare och de står fortfarande jättefint.


På kvällen när jag slutligen tog mig till Lovizas 2 års kalas hade de flesta av gästerna gett sig av men det fanns ändå lite smörgåstårta kvar till mig. En lagom mängd med människor att umgås med på en gång och den lilla tjejen slocknade inte förren vid 23. Underbart att få träffa brorsbarnen - det var bra länge sedan. Zackarias kändes nästan dubbelt så stor. Han hade växt så det knakade men så har han ju också varit väldigt hungrig på senaste tiden ;-).


Och så dansen igår. Makalöst att det kan vara så kul och härligt att dansa tillsammans i Frigörande Dans. Och jag har ju turen att få dansa både söndag och måndag.


Ja nu börjar det bli dags att samla ihop mig och min IPOD och dra till Malmö. Det ska ju hinnas med en mysig fika med Mia innan dansen. Det har nästan blivit en ny tradition.


På återseende

Inga kommentarer: