torsdag 19 mars 2009

Jag älskar...

Mitt liv, min familj, mina vänner och att leva här just nu...

Solen skiner för tredje dagen idag, denna vecka och det är så vårlikt och härligt. Alla människor blir gladare och tar sig ut i solen och värmen sprider sig i kropp och sinne. Även om vi bor i blåsiga Skåne så har det mojnat lite sedan i tisdags när det nästan var sol med stormvind.

Jag var ute med Maja i förmiddags och tog en fika på Patisseriet sedan satt vi i solen vid Domkyrkan en stund och bara njöt. Vi planerade Oneness Blessing kvällen på fredag den 20/3 kl 19.00 - då det även är vårdagsjämning (och min födelsedag). Det är drop in vilket betyder att du är välkommen utan att anmäla dig men att det börjar kl 19.00 och vi håller på ca 2 timmar. Det kostar 150 kronor och vi håller till på Hälsans Hus i Lund.

Jag sitter och förbereder dansen till söndag för det blir nog lite ont om tid i helgen. Felicia kommer ikväll 22.03 och innan dess tänkte jag ta mig till Svedala och umgås med brorsbarnen som ska passas av sin farmor och farfar. Då tänkte jag åka dit och vara med och mysa.
På vägen ska jag storhandla för jag och Felicia ska baka både tårtor och kakor till mitt 44 års födelsedags kalas som är på lördag 14.30.

Timmarna igår i Malmö med Eric Pearl och andra Reconnective healers och ja nästan 300 intresserade av Erics historia och Reconnective Healing var fantastiska. Vilken atmosfär och hög frekvens - ja energierna flödade och jag hade jättekul. Många av mina klienter och vänner var där och Eric underhöll som vanligt publiken på sitt humoristiska sätt både galet och lite elakt.

Jag är så glad jag hade möjlighet att vara med. Se på bilden av mig och Eric Pearl. Eric påtalade hur glada människor blev av Reconnective healing och det har faktiskt jag också märkt många gånger hos mina klienter.

Idag har min 24:e Reconnection bokats in och efter 25 kan jag utbilda mig till Teaching assistent i november något jag ska överväga faktiskt. Det är verkligen underbart att jobba med detta!

Okey, dags att återgå till förberedandet av den Frigörande Dansen till söndag den 22 mars. Vi ska dansa Chakrasystemet kl 16-18 på K-Yoga i Lund, och det öppet att komma oanmäld till en kostnad av 200 kronor, så välkommen!

Kram på dig!

Inga kommentarer: