onsdag 18 mars 2009

Eric Pearl i Malmö


Eric Pearl är i Sverige och idag kommer han till Malmö och så klart ska jag dit och vara med! Kul, spännande och ett prima marknadsföringstillfälle för mig... Jag vill ju hjälpa fler och ha mer att göra. Så här är jag!

Idag tvingade jag mig att sova länge. Både igår och idag har ju våren men framförallt solen kommit fram och jag har vaknat före 7. Men som sagt idag tvingade jag mig att somna om så att jag ska vara pigg i kväll. Jag har ju slarvat lite med sömnen den sista veckan. Strax efter 9.30 ringde min mobil så då var det tid att stiga upp. Härligt att solen skiner.

Jag har röjt undan här hemma det behövdes när högar med papper och annat tornade upp sig och det gillar inte jag. Då får jag ingen arbetslust och jag har en hel del att göra faktiskt, trots allt.
Sedan har jag beställt nya visitkort på Vistaprint inte en minut för tidigt och de kommer nog för sent för att jag planerar att dela ut en massa idag!

Jag har varit på gymet och nu bär det iväg till Malmö.

Jag återkommer snart igen!

Inga kommentarer: