fredag 4 september 2009

Äntligen fredag


Jag sitter själv en fredag kväll och funderar på vad jag ska göra, lite bio eller partajande känns lockande men vad är väl en bal på slottet? Nej det får bli tv-soffan istället. En katastrof film "Volcan" visas nu (den är otäck) och det är dansbandsmusik på torget. Jag verkar bo i en metropol verkligen. Nyss blev jag kaffesugen och då ligger Espresso House behändigt utanför min port så jag behöver inte ens ta på mig en jacka då jag kilar ner och hämtar en Latte Machiatto nu när det blivit lite svalare. Jag älskar mitt liv!!!


Jag har bokat biljett och imorgon reser jag till Göteborg med 7.22 tåget. Jag har ju inte besökt Felicia sedan i januari eller något. Så det är dags att vara lite mamma igen. Det kommer att bli mysigt, jag ska även hinna med att ta en fika med Pekka. Sedan bär det av hemåt igen söndag kväll för en intensiv måndag. Då startar terminens Frigörande Dans i Malmö. Så roligt!!


Tyvärr har vi inte tillräckligt många anmälda i Lund ännu... Vad behöver hända för att Du och många fler ska anmäla sig och dansa med mig i Lund på söndagar från den 20 september? Det blir så skoj!!


Idag har jag återigen på gymet sista och enda gången denna veckan. Sen hade jag en lunch på Govindas med Eva-Lotta. Det var trevligt att lära känna denna fina tjej lite bättre. Vi bytte Bars något jag vill göra varenda dag. Byta Bars alltså. Igår kom min gode vän Paul över från Malmö och bytte Bars med mig. Jag älskar att bli av med flera 1000 år av beslut och åsikter via Bars som idag hindrar mig från att leva i nuet och generera mitt framgångsrika liv som jag själv väljer att designa.


Tänk vilken gåva att ge och få Bars är. Snart ska jag hålla min första Barsutbildning. Där får du 2 Barsbehandlingar och lär dig att utföra det med tex på din familj eller dina vänner eller rent av klienter. Vill du vara med? Kanske vill du prova en behandling själv först. Boka en tid på 0734-161277. Jag tar 800 kr och det tar lite drygt 1 timma att få.


Dain Heer berättar HÄR lite om Bars och de andra 2 kurserna som jag kommer att hålla under den 23-27 oktober. Vågar du vara med?


All of life comes to me with ease, joy and glory!!

Inga kommentarer: