torsdag 17 september 2009

En Barsbytardag


Snart kommer veckans första Reconnective kund... Klockan 10 kommer Maja och vi ska byta Bars något som jag längtar efter då jag inte gjort det denna veckan ännu. Sedan går vi nog till Govindas och äter något gott innan vi återvänder var och en till sitt igen. Klockan 14 kommer Jenny och vi ska byta Bars så härligt hennes första på 3 veckor. Jag lyckades ju ge eller få Bars alla dagar i förra veckan. Det lättar så och är så hälsosamt för själen. Det är så många saker som har ändrat sig och blivit både bättre och lättare. Jag är så glad!

Att få sina Bars gjorda är lite som att städa ur klädkammaren det känns så luftigt och härligt.
Tvättstugan kl 17 och Felicia kommer med tåget 18.09 och henne ska jag möta upp. Härligt att ha dottern på besök det var ett tag sedan. Vi får se om det blir något av övningskörning och Barsbyte dessa korta dagar.

Igår jobbade jag med hemsidorna och upptäckte att en översatt text försvunnit så där har jag några timmars extra arbete igen. Min första hemsida börjar jag bli riktigt nöjd med nu. Kolla själv på http://www.levarp.se/. Om jag trollar med tiden så ska jag maila ut inbjudningar till något av alla mina järn i elden just nu. Men det är tidsoptimistiskt verkligen men hade varit himla bra.

En ny hyresgäst från första oktober är fixat, kontrakt skrivet och hyran betald. En trevlig Stockholmstjej blev det. Efter 8 intervjuer häromdagen så föll valet på Diana.
Cina tog sig tid och besökte Lund för att få en liten social paus i sitt jobb. Vi gillar ju att träffas. Så en dryg timme i solen på Espresso House med varsin kopp kaffe i trevligt sällskap fick vi båda.

Inga kommentarer: