lördag 12 september 2009

Lördag igen


Solen skiner och september är otroligt sommarlikt. Härligt!!!

Idag ska jag möta Astrids lillasyster Inez, jag ska faktiskt köra om en halvtimme. Det ska bli härligt att möta detta nya lilla liv. Hon är ju bara 4 dagar enligt tideräkningen på jorden.

Jag har mött Simone Milasas de senaste dagarna och temat har varit "Joy of Business" och nu så jobbar jag på för att generera mina företag och inriktningar och snart så finns det även en sida som heter http://www.accessconsciousness.nu/. Vi har haft underbara timmar tillsammans vi 12 som engagerade oss i ämnet under torsdag kväll och fredag dag. Hur blir det bättre än så?

På min nya hemsida kommer du att kunna läsa mer om kurserna jag håller och mer om Bars. Något som är så fantastiskt bra och något jag försöker ge och få varje dag - det har gått väldigt bra än så länge. Idag ska jag ge Johny en Barsbehandling framåt eftermiddagen.

I onsdags 09-09-09 reste Maja och jag mfl. hem till Hans i Malmö och mediterade kl 21.00, gav och fick deeksha. Några nya och några kända ansikten. Det var en fin stund som vi avrundade med en gemensam fika. Tack Hans!!

Sedan i torsdags var jag hemma hos Niclas och bytte Bars innan vi åt kvällsmat på Waynes coffé innan kvällsföredraget med Simone Milasas. Mikael skjutsade mig och Helle som skulle övernatta hos mig hem efteråt. Tack Mikael!!

Sedan har jag bestämt att jag vill vara en av föredragshållarna på Kunskapsdagarna i Malmö den 20 oktober och tänk att de fick ett återbud som jag fick i ett redan späckat program. How did I get so lucky? Så det blir på temat:

Vilka är dina möjligheter till framgång och glädje i ditt yrkesliv?
Framgång och glädje är en möjlighet. Vem är ledaren i ditt liv? Vilka val gör du och har du möjlighet att välja annorlunda? Är det dags att du tar över nu? Du introduceras till redskap som hjälper dig att hitta glädjen och ledarskapet i ditt liv om du vill...
Dina val skapar medvetenhet. Hur vill du leva och hur kommer du dit?

Varmt välkommen!

Inga kommentarer: