onsdag 23 september 2009

Smögen


Jag sitter på Smögen Spa och tittar ut i naturen. Vi har champagne på kylning och firar att vi lever. Bilresan hit gick snabbt och lätt och vi stannade på vägen och åt de (av mig) hemgjorda ägg och tomatmackorna till Johnys hemlagade kaffe.

Efter en en dryg timme på en alginpackning efter lätt massage och pealing av min tacksamma kropp simmade jag en stund med obligatoriskt mys i bubbelpoolen efteråt.

Jag skickade ut en massa mail om Bars kursen den 4 oktober innan jag reste imorse med en rackarns fart. Svenskan var visst inte så bra fick jag lite respons på men jag ville så gärna göra det idag. Nu lånar jag Johnys dator och bloggar för det vill jag oxå göra idag. Det är så mycket som jag behöver göra just nu samtidigt som jag bara inte kan låta bli att njuta av livet till 100 %.

Igår klippte jag mig och tillbringade en hel arbetsdag i Malmö och bara hade kul. En fika med Mia, en fika med Cina och en lång promenad med Jesper till Björn som skulle berätta mer om de fantastiska tuggtabletterna och både Jesper och jag tycker att det är något vi vill satsa på. Så snart mer om detta och om du inte kan vänta så maila eller ring mig på eva@levarp.se eller 0734-161277.

Dessutom jobbar jag nu för drömcoachen så om du är arbetslös så kan du få gratis coaching av mig. Läs mer HÄR. Så kul att jag har så mycket spännande på gång.

Nej nu ska jag välja mellan att dricka champagne och få mina bars gjorda. What are the infinite possibilities?

Inga kommentarer: