måndag 14 september 2009

Ovanlig dag...

Av 5 saker som var bestämda idag så blev 2 av. Whats right with this I am not getting?

Den oinflyttade studenten väljer att inte flytta in. Så ny annons på Bopolen IGEN! Inte vara kontaktperson pga sjukdom och Jesper som jag skulle byta behandling med har avbokat ikväll.

Så då blev det bara otroligt grundlig avstädning av toaletterna och Frigörande Dans kvar idag av det som var inplanerat. Usch vad otäckt det är att rensa avlopp och städa bakom och under badkar. Jag fick dock en massa tid över att planera och göra annat som att gratulera Hanna på hennes 17 års dag och besöka Mia som blivit sjuk och är hemma och har tråkigt häftigt hostande.

Maja och jag tog en kaffe på Waynes coffé house och Skattemyndigheterna påminde mig om att de vill ha in mer pengar av mig. How did I get so lucky?

Lilla 4 dagars Inez kollade med vidöppna ögon in min aura och hon var så mysig att hålla i sin famn. Frida och Fredrik bjöd oss alla, Per och Liss-Mari kom också dit för att besöka den nya familje medlemmen, på en härlig lunch i lördags. Astrid var en go och fin storasyster och hjälpte till en massa med lillasyster.

Lördag kväll och söndag med Johny - det är mycket speciellt. Saker kommer upp i mig och han ställer frågor som gör mig medveten och sänker garden. Tack för att du är så klok och underbar Johny och vill finnas i mitt liv du underbare man. Jag känner mig så öppen idag och nära mina känslor för dig. Det är så kul att du är öppen för mina saker och att vi kan byta Bars och du vill pröva allt som Reconnective healing och MTVSS. How did I get so lucky?

Niclas kom på söndag eftermiddag och vi tog en kopp kaffe innan vi bytte MTVSS i några timmar. Härligt!! Tack Niclas!

Inga kommentarer: