tisdag 8 september 2009

Ny familjemedlem

I natt kom den lilla tösen då till slut ut sedan den 28 augusti har vi väntat medan Frida bara växte men så i natt 01.33 tittade den lilla ängeln ut hela 57 cm lång och hon vägde 4760 gram.
Varmt välkommen du än så länge för mig namnlösa lilla ängel. Det är en fin familj du valt och ett härligt hem så du vet nog vad du gör...



Själv har jag återvänt från Göteborg på ett fullknökat tåg med ganska trevliga resekamrater efter kvällsmat med Felicia på stationen. Vi hade en mysig dag med mycket pyssel, Barsbyte och vi besökte både Nataljas och Robins studentrum. De bor i samma studentområde nu.

Söndag kväll tittade Johny in och hade med sig Whiskey (irländsk från bryggeriet vi var på), Champagne och choklad. Han hade varit på Whiskeymässa i Berlin i 4 dagar. Efter en snabb timme drog han vidare till tåget som skulle ta honom till jobbet i Gävle.

Väl hemma igen är jag som vanligt kontaktperson och gör Reconnectiv healing. Den Frigörande dansen startade igår i Malmö. Fullbelagd kurs och härliga dansintresserade människor även om just denna dansen kanske mer går ut på att lyssna på sin kropp och växa som människa.
Lundakursen verkar inte få tillräckligt många deltagare så söndagarna ska nog gå till annat verkar det som.

Jag har som mål att Byta bars riktigt ofta och regelbundet så idag fick jag av Maja som fick av mig igår. Glädjen som uppstod efteråt höll i sig hela dagen och smittade av sig på många. så det var något kraftfullt som lämnade både Maja och mig igår. Flera tusen år av tillbakahållen glädje, kanske...? Jag är nu riktigt sugen på att hålla en Barsklass någonstans snart, några bra förslag?

Efter flera timmar som dansinspiratör så var det dags för förhandsvisningen av "Prinsessa". En underbar MÅ bra film tycker jag, Mikael som följde med gillade också filmen och var imponerad av filmningen. Vi skrattade så glatt jättemånga gånger åt denna dråpliga film med alla dessa härliga smått otroliga personligheter. Se den!

Johny har bjudit med mig till Smögen SPA den 23 och 24 september precis samma vecka som Dain Heer kommer till Sverige och håller Level 2 och 3. Så det blir en magisk vecka verkligen. Jag älskar magin i mitt liv!

All of life comes to me with ease, joy and glory!!!

Inga kommentarer: