måndag 21 september 2009

Dansa dansa dansa...


Frigörande dans ikväll igen. 3:e av 10 tillfällen då jag håller dans i Malmö. Gruppen är full av dansanta mysiga människor och jag är beredd att fara någon mer stans än Malmö för att inspirera människor att röra sig och hitta hem till sina kroppar. What are the infinite possibilities? Vet du var och när?
Detta är en härlig vecka idag så här planeras det och småpackas och fixas. Lite smått och gott ska in på tradera. Så fotografering och annonsering, lite strykning och törstiga blommor. En dansövning med tema 4 årstider blir kvällens resa. Kontaktperson inomhus i det fina vädret men lite datorsupport och lampbyte fick det bli.

Jag har börjat planera så smått inför SPA äventyret på Smögen på onsdag/torsdag. På fredag är det Deeksha och Oneness Blessing kväll kl 19.00 på Hälsans Hus. Efter det tar jag mig till natt tåget som tar mig iväg från Lund i 5 nätter för att åter gå Level 2 och 3 inom Access Consciousness. Ingen kurs inom Access är den andra lik. Så himla kul vecka detta är!! Jag älskar verkligen mitt liv.

Sedan har jag kommit i kontakt med oerhört spännade produkter. Tuggtabletter sprängfyllda med antioxidanter från hav och land som dessutom är jättegoda och har ett bra pris. Jag ska lära mig mer om dem sedan ska jag berätta för dig och alla andra hur vi kan stärka vårt immunförsvar istället för att vaccinera oss som verkar ganska farligt, tycker jag. Imorgon ska jag på utbildning om detta så mer info kommer strax. Vad är de obegränsade möjligheterna?

Jag fick mina nya Access Conscious fascilitator visitkort idag och ser verkligen fram emot Bars kursen jag håller den 4 oktober i Lund. Det finns platser kvar om du är intresserad. Kolla www.levarp.se.

Det var mysigt att ha Felicia på besök i helgen och det är hon som startat igång traderandet igen, vi åt pizza, såg film, shoppade bla ett strykjärn som fattades i studenthemmet, övningskörde och hade det bara mysigt.

Sedan fick jag några timmar med Johny på Kulturnatten i Lund. Vi åt utomhus på Mynta i detta fantastiska septemberväder till all sorts ljud. Söndag kväll sammanstrålade jag med Maja och Maggi och såg en tankvärd film till en supergod äppelkaka Maja bakat till oss. Tack Maja!!!

All of life comes to us with ease, joy and glory!

Inga kommentarer: