fredag 25 september 2009

Stockholm nästa o 8000 besök


Solen skiner i Lund precis som den gjorde igår när vi tog bilen hem från ett soligt och vackert Smögen. Sverige visar sig verkligen från sin bästa sida just nu. Jag är så tacksam för det!!

Anmälningarna till Barskursen nästa helg börjar trilla in. Verkligen jättekul!! Läs gärna mer om detta på www.levarp.se.


Väl hemma igen så hade jag Björn på besök som skulle berätta mer om Chews4health för mig och äntligen fick jag min första egna låda av dessa underbart goda tuggtabletter sprängfyllda av antioxidanter, mineraler från havet och vitaminer från jorden. Vill du veta mer så ring mig på 0734-161277. Jag hinner inte lägga in detta på på min hemsida förren tidigast nästa vecka.
Min kropp jublar när jag tar dem och jag känner tacksamhet.

Björn ska gå Min Bars class och hade inte provat att få sina Bars gjorda ännu så det hann vi med innan han åtrevände till Malmö. Det var en annorlunda man som lämnade mig än den som kom - en som såg helt förälskad ut i livet och mycket närvarande. Härligt!! Själv kände jag mig hel och närvarande. Tack för detta utbyte Björn!

Idag tvättar jag inför resan. Maja och jag tog en liten fika på torget där vi planerade kvällens deeksha på Hälsans Hus. Klockan 16-18 är jag kontaktperson. Sedan 19-21 Oneness blessing givare och kl 23.23 går mitt natt tåg till Stockholm och det är dags för omvälvande Access Consciousness Level 2 och 3 igen. Dain Heer ska undervisa oss som vallfärdar till Stockholm för att öka vårt medvetande och växa som människor. What are the infinite possibilities?

Så snart ska jag packa, vika, stryka och stuva in de nytvättade kläderna och sedan är det redan dags att gå. Vart tog all tiden vägen? Undrar om det blir McDonaldsmat idag som det brukar bli när jag är kontaktsperson på eftermiddagen? Den som lever får se.

See you later!!!

Inga kommentarer: