onsdag 30 september 2009

Musik och glädje


Jag har musik i öronen och dans i kropppen. Vilken helg! Dain och alla ni andra som gjort allt ni kan till att bidra till både er egen och min utveckling. Tack!!! Tack My för att jag var en av dem som fick bo hemma hos dig och njuta av din kärleksfulla och glada gästfrihet. Tack du underbara varelse!

Hemresan gick bra och när jag klev av tåget efter 6 timmars sömn var det mörkt. Nu när jag passerat 60 talet email så har en massa olika saker fallit på plats och en del fått röda flaggor för snar uppföljning. det kommer att ta en bra stund till - senare. Nu ljusnar det ute....

Gymet kallar det är ju 2 veckor sedan och där är öppet redan kl. 7.00 idag. How did I get so lucky?

Nu går det inte att beskriva hur det var på kursen. Både upp och ner och som Dain Heer som höll i Level 2 och 3 säger "Att komma till medvetenhet är inte alltid enkelt, lätt och härligt eller på det sätt man tror". Att möta sig själv kan faktiskt vara ganska jobbigt emellanåt. Men att må så här en mycket tidig onsdagmorgon är värt alla pengar i världen och all smärta och frustration. Lugn - ja oerhört fridfull, centrerad och uppfylld av en lätt bubblande glädje... What are the infinite possibilities?

Så många minnen och märkliga upplevelser har vi alla med oss hem. Vi var ett trettiotal varav ungefär hälften tagit sig upp från Skåne. Jättekul med alla dessa medvetande sökande härliga människorna. Jag är så tacksam.

Det jag själv släppte och fann under kursen går att beskriva men blir då kanske trivialt och det är nog bättre att låta det vara det som det är. Jag har i alla fall bokat en personlig behandling av Dain Heer när han kommer till Skåne i oktober. Min kropp har redan ändrat sig under kursen men det är en bit kvar innan jag har en kropp som njuter av allt och som jag kan vara totalt närvarande i. Den 8 oktober ska jag träffa Dain Heer i Malmö då han tar emot för enskilda behandlingar till ett pris av 700 dollar. Det är det värt!

Sedan bär det troligtvis av till Costa Rica i år ändå. Ska kolla flygbiljetter. Jag kände jag ville vänta på Johny - så han kunde hänga med, men väljer nu att inte vänta. Han gör saker i sin takt och jag i min. Vi upplever och accepterar varandra så mycket vi kan med en stor del "allowance" som de resekamrater vi är. Tack du kloke fine man för att du är mitt liv just nu. Att hålla kurserna som jag satt ut i oktober kändes tidigare mer viktigt än idag så nu flyttar jag dem. Det är ändå viktigare att jag hittar mig själv mer först och slutar leva som att denna tokiga verklighet vi lever i verkligen är min.

Så min första Foundation och Level 1 blir den 13-16 november som det ser ut i dessa 10 sekunder. Men min första Barsclass är nu på söndag och det finns fortfarande platser kvar så oändligt välkommen att vara med! Läs mer på www.levarp.se.

Nu ska jag cykla till gymet och öppna min dag... Who am I today and what grand and glorious adventures will I have? What are the infinite possibilities?

PUSSSSSSSSSSSS!

Inga kommentarer: