söndag 21 juni 2009

Access och blommor idag



Vilken kanondag! Först övningsköra med Felicia imorse på Mårtenstorget efter en torftig frukost innan kl 8. Det gick mycket bra. Helt klart progress. Sedan kontaktperson drygt 2 timmar. Best time ever!! Sedan tog Maja och jag en fika på Coffe Point innan vi tog iväg till Botaniska trädgården för att njuta av blomsterflärden. Vi hade båda kameror med oss så vi fotograferade många väldigt vackra sommarblommor idag.



Igår var det en gratis telefon konferens med Dain Heer i ämnet pengar. Jag lyssnade och nu kan du om du installerar yousendit gratis kunna ladda ner en timmes föredrag om pengar med Dain Heer HÄR. Sedan har det lagts upp 2 filmer på YouTube som spelats in när Dain Heer och Gary Douglas höll Level 2 och 3 i Italien. Se dem gärna om du vill: Gary Douglas o Dain Heer 1 och Gary Douglas o Dain Heer 2.




Så om du inspireras av detta så maila mig eller slå en signal på 0734-161277 så kan jag ge dig mer information om Access. Jag ger både Access sessioner på 1,5 timme för 1200 kronor och Har bjudit in Kacie Crisp från Californien att hålla de 3 första kurserna inom Access i Lund nu i augusti. Så Bars class hålls den 9 augusti, Foundation den 10 och 11 augusti och Level 1 den 12 och 13 augusti. Mer information om dessa kurser hittar du på Access Consciousness under classes. Detta kunde och kan jag inte missa - kan du???

Inga kommentarer: