lördag 13 juni 2009

Lördagkväll


Himlen är blålila och det var flera timmar sedan det regnade så nu kanske vi kan få lite sommarvärme igen snart.



Idag har jag varit kontaktperson, tagit en fika på nyöppnade Wayne´s Coffee i Lund med Maja, det var rejäla baljor de serverade och kaffet smakade gott även om prisnivån ligger i överkanten jämförelsevis med andra favoritställen i Lund. Efter det tog jag mig hem för jag hade en privat deeksha dejt kl 12.00 hemma.



Vid 13 tiden kom Mia och vi åkte till Nova Lund för att bla kolla om de hade en tröja på MQ som jag ville ha på rean men som inte fanns inne i stan i min storlek... och det hade de så jag har nu shoppat 4 tröjor till mig och 1 till Felicia på MQ och känner mig så nöjd. Vi får se om Felicia gillar den jag köpte till henne... Jag åt pommes och lökringar och sedan avslutade vi på Kahls kaffe med en bakelse och Latte Machiato. I en skön soffa satt vi och samtalade länge. Sedan var det dags att ta bilen tillbaka in i centrala Lund igen.


Jag har köpt flygbiljetter till Los Angeles, sökt visum och betalt anmälningsavgiften till fascilitator kursen som är den 10 till 15 juli. Det ska verkligen bli kul att komma dit och gå fascilitatorkursen inom Access Consciousness i Santa Barbara och upptäcka LA med Felicia som ska fira sin 20:e födelsedag "over there" med mig i Californien.


Nu jobbar jag med ansökan till Skåneakademier för att bli ett av de företag som får utbildningspengar (2010) eftersom jag verkligen gillar att utbilda mig och växa som person.


Tiden bara rusar iväg - klockan är redan 22.00 och jag har hur mycket som helst att göra. Imorgon har jag 1 Reconnecction, jobbar som kontaktperson, ska dammsuga och städa toaletter och ska avsluta med att resa till Tomelilla och gratulera min kära mor på hennes födelsedag 8 dagar i efterhand. Felicia liftar med deras husbil från Ystad och vi sover över där till måndag. Jag har blivit lovad jordgubbstårta är det inte härligt?

Inga kommentarer: