onsdag 3 juni 2009

Lundakväll


Så 3 intensiva dagar i Lund närmar sig sitt slut. Allt jag skulle göra har jag nästan gjort. Bara lite smått som att packa, stryka, söka visum till USA etc. kvar. Felicia och jag ska ta till Californien och semestra när jag går Fascilitator kursen i ACCESS i juli. Felicia fyller 20 år då, precis då!!


Jag har verkligen njutit av solen i Sverige och ätit glass något jag sällan gör eftersom min mage inte tycker om att bli kall men munnen gillar faktiskt glass så en kula finsk lakrits på Glasskulturen i Lund är inte fel alls.


Jag har gjort 3 reconnective healingar och fått en av min vän Finn. Maja var precis här och visade sin nya kamera och gjorde mina Bars. Så nu är jag avslappnad och känner mest för att hoppa i säng men det dröjer ett tag till...


Idag har jag både jobbat som kontaktperson och hållt min far sällskap i Helsingborg och röstat i Europa Parlamentsvalet på biblioteket precis innan de stängde.


Så mitt härliga liv som jag älskar bara rullar på och är väldigt spännande och i morgon bär det iväg till London igen för nu ska jag gå Access Level 2 och 3 i Access Consciousness i hela 4 dagar med start på fredag den 5 juni. Så jag är åter igen i Lund på tisdag kväll i nästa vecka.


How does it get any better than that?


All of life comes to me with ease, joy and glory!!!

Inga kommentarer: